|
Reklametivoli, med mere... |
Besvar |
Forfatter | ||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-December-2018 kl. 08:58 |
|
Reklame! Klik OK her - klik OK der... Det burde være nok, at man skal klikke OK til cookies kun én gang - altså når man ankommer til recordere-forsiden. Det skulle ikke være nødvendigt at gøre det endnu en gang igen, når man klikker på et forum-emne. Forummet er vel en del af recordere.dk-sitet, ikk'? Det bliver jo lidt trælst med alt det klikkeri. Man får lyst til at slå "den forbudte tilføjelse til igen"...
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det oplever jeg ikke på nogle af de pc'er jeg bruger. Så det være noget lokalt hos dig.
|
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej @mNielsen.
Recordere.dk skriver mere end 1.000 artikler om året - Hoster 3 servere i skyen - Betaler sine skribenters rejser til bl.a. CES og IFA, ligesom der bruges mere end 4.000 timers frivilligt arbejdstid af folkene bag. Vi tjener kun penge på de reklamer du ser på siden, og vi forsøger virkeligt at holde det på et minimum, med maksimal værdi for vores annoncører. Derfor ser du på forsiden til tider sticky bannere på siden. Omkring cookie / GDPR acceptance, så er forum og den redaktionelle sektion to forskellige entiteter, og derfor er du desværre nødt til at trykke OK en gang for hver (ca. hver 100'ende dag). Det er et krav fra EU's side, og for at være compliant, så er vi nødt til at gøre det. Hav et godt nytår.
Redigeret af hummelmose - 28-December-2018 kl. 09:58 |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er fordi du har slået "den forbudte tilføjelse til", og EVT. kan blokere for cookie-meddelelsen, som man kan visse steder uden at det går ud over det hele. Nu har jeg så tilladt mig at slå den fra for siden her...
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke slået noget til. Og nye sider beder om godkendelse. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |