|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
påfuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 29-November-2006 kl. 12:48 |
Er der nogen som har set eller prøvet dette, ifølge Microsoft på dette link skal det kunne lade sig gøre. http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/using/guide/m snremote.mspx Redigeret af påfuglen - 29-November-2006 kl. 12:49 |
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Tror festen stopper ved punkt 3 "On the Online Spotlight page, select MSN Remote Record Service" I min online spotlight er den ihvertfald ikke tilgængelig. Men det kunne være sjovt at prøve Hvis man bruger f.eks webguide 3 eller 4 kan man alt dette der beskrives i msn. /Psudo |
|
![]() |
|
påfuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Øhm... Hvad er webguide 3 eller 4 , hvor sætte man det op, og og
|
|
![]() |
|
Psudo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Find den her: http://www.asciiexpress.com/webguide/Home/tabid/36/Default.a spx |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#Psudo Ved du hvad den koster? |
|
![]() |
|
![]() |
Den koster ikke noget, med mindre man vil have åbnet adgang til billeder og andet lir via webinterfacet. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ved du hvad "det andet lir" koster?
Redigeret af MCenterFreak - 01-December-2006 kl. 08:31 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg husker det ikke præcist da jeg testede det, men en 20-30$ tror jeg de vil ha´. Klare mig dog fint med standart udgaven. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |