|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
|
Hvis du skal streame HD materiale fra pc til HTPC så lad være med at investere i trådløs. Det kommer ikke til at fungere, så skal der et kabel til. Blot til info :-)
BS |
||
![]() |
||
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Ak ok, men så burde det jo ikke være noget problem ![]() Så skal du bare dele en mappe på mediecenteret. Så kan du fra din stationære kopiere filerne over i denne mappe, og de vil så ligge på mediecenteret. Du skal bare sørge for at sharing af filer er tilladt på mediecenteret og så ved at højreklikke på en mappe kan du dele den. Det burde være ret selvforklarende.... Men spørg endelig hvis du ikke kan få det hen, det kan hurtigt drille sådan noget skidt ![]() Som Bschmidt også siger. Skal der streames HD, kan trådløst ikke anbefales. Skal filerne bare kopieres over er det ingen problem....
|
||
![]() |
||
Fladskærm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: Denmark (DNK) Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
Fornemt, tusind tak for den hjælp i har givet mig, det har sparet mig for uendelige søgninger/opsætninger m.m.
Hvis det går helt galt, så skriver jeg igen:)
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10583 |
![]() |
|
Jeg er ret sikker på at det ikke var det der var meningen med spørgsmålet. Man skal jo stadig klikke på XBMC for at få det til at starte. Det ville jo også være noget rod hvis alle 50 programmer i startmenuen startede op samtidig.
Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
Fladskærm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: Denmark (DNK) Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
@flemming. Det er rigtigt, vil gerne have at programmet starter HELT automatisk når win7 booter. Troede det var det som skete når man lavede den genvej? |
||
![]() |
||
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|
Det starter op helt automatisk....
Alle genveje der ligger i mappen start/startup, under alle programmer, bliver startet automatisk, ikke alle genveje i startmenuen... Faktisk er der i windows 7/vista ikke en "startmenu", da start-knappen er blevet erstattet af windows orb'en. |
||
![]() |
||
Johansen01 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
|
Bare lige for at vende tilbage. Jeg har en Harmony One, jeg godt vil af med hvis det skulle være interessant
|
||
Med Venlig Hilsen
Johansen |
||
![]() |
||
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() |
|
Du kan med fordel sætte xbmc til at starte op med nogle millisekunders forsinkelse. Sådan du med garanti har fået net på den. Hvis den begynder at søge/scrabe efter nyt materiale inden net forbindelsen er oprettet, vil xbmc til stor irritation minimere sig selv.
Jeg kører trådløst på mit mediecenter (Har ingen problemer med HD til soveværelset som ligger på 1. sal). Så har måtte lave en forsinkelse på 8sek. Måden du laver den på, er du opretter en genvej til xbmc som du klipper ind i start. Genvejen højreklikker du på og vælger egenskaber. Min destination ser således ud "C:\Program Files (x86)\XBMC\XBMC.exe" -d 8 Dette gør så der aldrig er problemer med den minimere. Kan godt være du slet ikke har det problem, men nu er løsningen skrevet. BTW styrer selv alt mit med Logitech Harmony One og resten klarer jeg via remote desktop til mit mediecenter. |
||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||
![]() |
||
kosteskaft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
![]() |
|
Jeg bruger et program, der hedder Synergy, når min Harmony ikke kan klare det. Så sidder jeg med min bærbare og kan styre mit mediecenter...
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
@Jordan Tak for beskrivelsen. Jeg nåede desværre ikke at kigge på det i aftes, men vil forsøge at sætte det op idag når jeg kommer hjem. Mit mediecenter er koblet til router med kabel, men det kunne fint gives en lille forsinkelse alligevel. Så er jeg sikker på det ikke minimerer:) @Johansen Hvor bor du henne, og hvad er standen på din betjening? Er selv fra Aarhus.
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Virker fint på alle de Windows 7 maskiner jeg har prøvet....Måske fordi jeg slår UAC fra.... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |