|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
påfuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() Sendt: 21-December-2006 kl. 10:27 |
Jeg ved at dette spørgsmål har været oppe før, men jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har fået det til at køre i WinMCE2005. PÅ MS hjemmeside unde MCPE er der vejleding der beskriver dette.?? |
|
![]() |
|
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
http://asciiexpress.com/webguide/WebGuide4/tabid/60/Default. aspx Installer dette program. Det virker perfekt! |
|
![]() |
|
påfuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
Skal jeg forstå det sådan at Webguide sætte en Webserver op for at man kan tilgå den via nettet.
|
|
![]() |
|
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() |
Der er korrekt! Den kan bruges til at tilgå epg via en browser, hvor man kan sætte den til at optage tv-programmer. Desuden kan den streame liveTV, optagelser, musik, samt se billeder direkte fra MCE PC'en. Og så virker det faktisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |