|
Rengøring af Beovision 10 40" |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
OP har købt en demo-model, så han er da lidt pribevidst. ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
|
Advarsel. Nogle microfiberklude laver skader på skærmen! Ta en af de der billige alt muligt klude, vrid den hårdt op, tør skærmen over. Tør eventuelt efter med et tært slidt viskestykke. Tør i store cirkler, ikke noget med at gnuppe for meget på samme område. Da jeg solgte B&O så jeg desværre engang imellem skader på skærme på grund af forkert rengøring, også selvom rengøringsmidler ikke har været brugt.
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Jan Fogh siger, at han køber store mængder toiletpapir og køkkenrulle når det er på tilbud, fordi det bl.a. Er det der gør, at han kan få råd til at køre Ferrari. Beklager offtopic |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
|
Samme advarsler om rengøringsmidler kan også gælde smartphones, især Apple fine antifedtfingrebelægning kan uheldigvis fjernes med diverse solventer. Microfiber og evt lidt demiraliseret vand.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
|
Der skal alligevel en solid diarré til, at finansiere en ferrari med lokumsrullebesparelser.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Kasper.
Hvis du ikke forstår konceptet, så er det vist ikke noget for dig. ![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
beoplay86 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2013 Sted: danmark Status: Offline Point: 26 |
|
enig med dig der :). men har skam brugt lidt vand på men tar ikke fedtede fingere og kommer streger på skærmen. har købt det fladsskærms rens og hold op det er skide godt :) og det koster da kun 36kr :O mit tv kostede 34000kr så det jo vand ved siden af
![]() |
||
![]() |
||
beoplay86 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2013 Sted: danmark Status: Offline Point: 26 |
|
vand tar bare ikk de fedtede fingere, men tvære det derimod mere ud. det fladskærmsrens til 36kr. Det er uden de div skadelige stoffer og virker perfekt.
men nu er det jo heller ikke så tit man skal give den den store tur. det var kun pga, af det var et tv der var 2mdr gammel så var der kommet fedtede fingere på :). fremover er det jo bare en tør klud :).
|
||
![]() |
||
|
Så gør du det ikke korrekt! Det er mikrofiberkluden, i samarbejde med vandet, som klarer de fedtede fingre!
Hér i huset klarer det, ud over de fedtede børnefingre, også indtørret banan m.v. M.v.h. |
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Jeg kan sagtens få fedtfingre af med en dråbe vand og en mikrofiberklud. Som Henrik skriver, så bruger du enten en forkert klud eller også gør du det forkert. Jeg har aldrig brugt andet end denne kombi på mine ting - inklusive mine dyre B&O glasfrontflader på TV og anlæg.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
|
kører i cirkel bevægelser :). skulle tørre efter mange gange med lidt vand på :). men efter jeg har brugt det fladskærmsrens kan jeg godt anbefale det. det er jo heller ikke tit den skal have en tur den var bare godt beskidt :9. var lidt urolig med det antireflex skærm. Men ja universal rengøring forbudt!!. Grundet til jeg valgte den her skærmrens er det er til lcd, plasma camera med antireflex skærme. |
||
![]() |
||
|
Den tekst har jeg også set på skærmrens indeholdende opløsningsmidler... M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |