recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rengøring af lense og projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rengøring af lense og projektor

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Masterpiece Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Juli-2011
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterpiece Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rengøring af lense og projektor
    Sendt: 17-Maj-2012 kl. 11:00
skal igang med rengøring og vil så give projektoren engang, afstøvning også, men hvordan gør man dette ? og må man dette ved lensen også ? ( evt. er det nok blot og puste lidt til den ) :-) 
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Masterpiece Masterpiece skrev:

skal igang med rengøring og vil så give projektoren engang, afstøvning også, men hvordan gør man dette ? og må man dette ved lensen også ? ( evt. er det nok blot og puste lidt til den ) :-) 

Til rengøring af selve linsen vil jeg anbefale dig at købe et rensesæt til kameraer. Resten af projektoren er ikke følsom på nogen måde, så tør bare løs. Tjek om der er et luftfilter der skal renses, tag det ud og støvsug det. Dette bør gøres med jævne mellemrum.
Til top
Masterpiece Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Juli-2011
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Masterpiece Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 11:35

Tak for hjælpen Otto J det vil jeg gøre. :-) 

Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Masterpiece Masterpiece skrev:

Til rengøring af selve linsen vil jeg anbefale dig at købe et rensesæt til kameraer. Resten af projektoren er ikke følsom på nogen måde, så tør bare løs. Tjek om der er et luftfilter der skal renses, tag det ud og støvsug det. Dette bør gøres med jævne mellemrum.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu