|
Rengøring af oled |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||||||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1104 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Man skal være meget forsigtig med rengøring af sit tv, jeg brugte en vådserviet som er beregnet til babyer på mit forrige tv og vupti, så var filmen på skærmen væk der hvor jeg havde renset 🙄
Frank
|
||||||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7068 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Så du ser beskidte film
|
||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Så er det godt jeg kun bruger en microfiberklud til glas og lunkent vand. Det med propylalkohol var en provokation
|
||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||||||
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
https://www.apple.com/dk/shop/product/MM6F3ZM/A/pudseklud Den er bare god, er faktisk som om kontrasten er blevet lidt bedre efter brug.
|
||||||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1104 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det kan den sagtens være blevet, hvis der er 6 måneder imellem kluden bliver brugt 😉 Frank
|
||||||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2345 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Den kan ikke bruges iflg. info under kompatibilitet.
|
||||||
hamta03
Ny bruger Oprettet: 28-December-2023 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Kan du give nogle tips?
|
||||||
hamta03
Ny bruger Oprettet: 28-December-2023 Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Hvor stort er dit tv, og hvad slags snavs er der snak om? Er det bare støv, eller er der fedtpletter, sprøjt fra drikkevarer, spor efter tidligere tørringer, osv? Jeg har fundet nogle nyttige ting inde på dushop.dk hvor der er blandt andet rensegrej og tilbehør, både til elektronik og køretøjer. Husk på, at der er nogle renseprodukter, der ikke må bruges på bestemte typer skærme. Jeg vil anbefale at du setter dig ind i, hvad der må og ikke må bruges på OLED. En mikrofiberklud tager måske det overfladiske, men der kan stadig godt være snavs og bakterier.
Redigeret af hamta03 - 03-Januar-2024 kl. 11:24 |
||||||
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 264 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Mikrofiberklud er nævnt såh... En ren mikrofiberklud hårdt opvredet i lunkent/halvvarmt vand med et par dråber opvaskemiddel og så er den ged barberet. Efterhånden et gammelt råd.
|
||||||
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 705+200 ahorn
|
||||||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |