|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 23-Maj-2009 kl. 21:37 |
|||
Hey
Hvad bruger I til selve skærmen, har selv dette og ligge Spectral spray og det burde vel være udemærket? Ydermere, hvad benytter I til rammen? Jeg tænkte ikke lige klart første gang, og brugte en blød karklud og viskestykke og hvis lyset rammer kan man se små ridser, så kan ik anbefales. Men bruger I bare den klud der medfølger, og så putter lidt vand på, til at fjerne klister for klistermærkerne? Redigeret af uggeren - 23-Maj-2009 kl. 21:38 |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() |
|||
Det viste produkt eller en hver anden skærmrens er hvad der skal bruges. til kabinettet en almindelig støveklud, men det kan IKKE undgås at der kommer de små ridser du omtaler, det er så blankt at selv det mindste vil kunne ses. det kan dog fjernes igen med andre produktet, hvis man da gider, det kommer igen. |
||||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||||
![]() |
||||
uggeren ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2009 Status: Offline Point: 158 |
![]() |
|||
Hvilke produkter kan man bruge til at fjerne dem? |
||||
![]() |
||||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40576 |
![]() |
|||
Der er visse produktet inden for den proffessionelle bilpleje der kan bruges til at fjerne/udglatte småridser i bløde overflader. Det bruges på nyvogne og får dem til at fremstå skinnende blanke, effekten er dog ikke vedvarende. |
||||
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
||||
![]() |
||||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|||
Fik du ikke en lille blå mikrofiber klud med tv'et ? iså fald skal du bruge den og noget skærmrens PÅ kluden. |
||||
Samsung 55"KS9005 Bose Lifestyle 520 Huawei mate 9 |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jo, den fik jeg med, men af en eller anden grund glemte jeg alt om den, da jeg hurtigt lige ville gøre den rent. Hvad bruger du til rammen, bare kluden eller putter du også der skærmrens på`? |
||||
![]() |
||||
junsas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|||
samme procedure... i det hele talt helst en microfiberklud og ikke andre klude. Du må ALDRIG sprøjte direkte på skærmen eller ramme. |
||||
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Oki, er det noget specielt skærmrens du benytter, tænker på mærke? |
||||
![]() |
||||
wizdk79 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 479 |
![]() |
|||
Hvorfor må man ikke sprøjte direkte på skærmen???? |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Du får ikke en jævn eller ordentlig rengøring end hvis du sprøjter på kluden istedet for. Der står på min Dr. Beckmann skærmrens at jeg skal sprøjte på kluden, så det gør jeg...
![]() |
||||
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Om det gøres på den ene eller den anden måde har ingen praktisk betydning. |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |