|
Reol højtalere |
Besvar |
Forfatter | |
Rasmusdc
Guld medlem Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Januar-2012 kl. 00:41 |
Har fået en Marantz SR5003 i overskud, efter jeg har opgraderet..
og vil egentligt gerne bruge den til noget fornuftigt, så er på jagt efter et par fornuftige reol højtalere som jeg kan hænge op. prisen skal ikke være enorm, vil nok max smide 4.000kr efter det. har altid været lidt glad for CM1´erne og CDM1 i ældre dage så designet på B&W har jeg været positiv over. men jeg er fuldt åbent. hvad ville i gå efter, med det lidt begrænsede budget.. Ved brugt højtaler, så skal den stadig være forholdsvis ung, så enhederne er sunde, og kosmetisk OK... altså ikke med skader på kabinettet og enormt mange ridser, dog er brugs mærker ok. De kommer til at spille helt alene, så ingen subwoofer, så selve højtaleren, skal også kunne spille bass, søger ikke nogle tunge rytmer, og er meget til præcis kontant bass. rummet er kun 12kvm.
Redigeret af Rasmusdc - 09-Januar-2012 kl. 00:43 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19515 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville hanke op i "jake51" og høre om han har fået solgt sine DLS R50. Klaus |
|
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at kigge efter noget Focal - kørte selv med 6004 og et sæt 807v - lækkert match.
Så evt et sæt 806v - eller 700 seriens reol modeller vil være mit bud
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |