Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kazz
Bruger
Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
|
Sendt: 19-Januar-2007 kl. 16:44 |
nextgeneration skrev:
HOV - ikke nødvendigt med stemplet garantibevis , det var godt at vide - ik fordi jeg lige står og har brug for det 7-9-13 ....
|
Du skal så lige være opmærksom på om det så er en Nordisk model!!! Ellers vil det gøre prosessen mere besværlig. Da serienr´et først skal godkendes og hvad de ellers snakkede om...
Så hvis dit garantibevis ikke er udfyldt. Så få det gjort.
Først noget jeg fik af vide da jeg skulle aflever skærmen. Ikke noget de sage, da jeg snakkede med Panasonic eller Powermill.
Men den er sendt ind, så må vi se hvad der nu sker...
|
 |
kazz
Bruger
Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
|
Sendt: 05-Februar-2007 kl. 17:05 |
Så er tvet kommet tilbage. Apparatet har fået et tjek, men som der står på arbejdsrapporten "Overholder apparatet de tekniske sepcifikationen" Så ja. Der er ikke sket andet end, Tvet har været på en ferie (Lyden fra netdelen er der stadig) og jeg har måtte betale for at de tjekkede tvet 200kr + 108kr For da der ikke er fundet nogen fejl dækker panasonic ikke udgifterne
Til en lille info. Syntes jeg der har været dårlig service hos Power Mill... De fortæller en ting og gør noget andet. Vil ikke gå i detaljer her!! men PB mig hvis du vil have mere info...
|
 |
nextgeneration
Pause fra forummet
Oprettet: 16-September-2006
Status: Offline
Point: 1052
|
Sendt: 05-Februar-2007 kl. 17:52 |
Inden du sætter gang i for meget, så vil den nok brumme hvis du har sat lys/kontrast højt. Prøv at sæt de to på 50% og se hvad der sker - hvis det stadig brummer - kan du overveje at sende det til service. Men dette er vidst et alm kendt problem på 37PV modellen.
|
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
 |
kazz
Bruger
Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
|
Sendt: 05-Februar-2007 kl. 18:34 |
Den har været send ind...
Den med lys/kontrast er prøvet desværre...
|
 |
SJ
Guld medlem
Oprettet: 09-Juli-2005
Status: Offline
Point: 609
|
Sendt: 05-Februar-2007 kl. 18:44 |
Kedeligt, men hvis du nu havde accepteret det, som jeg skrev d. 12/1, så havde du ikke skulle betale!
|
 |
kazz
Bruger
Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
|
Sendt: 05-Februar-2007 kl. 19:37 |
SJ skrev:
Kedeligt, men hvis du nu havde accepteret det, som jeg skrev d. 12/1, så havde du ikke skulle betale! 
|
Det kan der være noget om.. men nu har j prøvede
|
 |
karlsen
Bruger
Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 127
|
Sendt: 07-Februar-2007 kl. 03:32 |
Skrev panasonic noget nærmere omkring "de tekniske specifikationer".
I mit tilfælde er der nemlig kolosal forskel på støjniveauet fra strømforsyningen. Nogle gange høres den ikke, men andre gange er det helt galt ( især v hvide "computerfabrikerede" baggrunde eks. TDC´s infokanal). Det kunne derfor være sjov at høre hvordan/ med hvilket billede panasonic testede skærmen og om deres grænseværdier ang "de tekniske specifikationer"
|
 |
kazz
Bruger
Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
|
Sendt: 08-Februar-2007 kl. 17:27 |
Er helt enig. Ville også gerne se hvordan de testede mit tv... Kan du høre det ved normal volume?
Der blev ikke skrevet noget om hvad de "tekniske specifikationer var" Det var også den samme forklaring, jeg fik da jeg ringede til dem.
|
 |