|
Rep bas enhed. Ikk kantophæng. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Morten E. ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Februar-2020 Sted: 6700 Esbjerg Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2021 kl. 13:20 |
hej. Jeg har lige købt et par højtalere, vist nok kaldet X-æg, de er dansk produceret. Bag på bas enheden der hvor man tilslutter den er den ene “ledning” de små “tråde der går fra tilslutnings modulet til bag på menbranen gået fra. Håber i forstår hvad jeg mener. Er det muligt at reparere dette? Det er svært at komme til på grund af metallet på bagsiden, som måske hedder chassiet. Er meget grøn når det kommer til benævnelse af de forskellige ting. Håber i kan forstå mit indlæg og vil dele ud af jeres visdom. På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Online Point: 4633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tag et billede.
Så bliver det meget nemmere at vurdere.
|
|
![]() |
|
Lydkilde ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-September-2020 Sted: Kælder Biffen Status: Offline Point: 99 |
Hvis de lige er købt - så er der vel garanti på??!
|
|
Denon AVC-X6700H - Optoma UHZ65 - Dali 7.2.4
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1566 |
Køb brugt, måske?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 17101 |
De eneste “æg” jeg kender er Onken Focal.
Den fås ikke fra ny.......... Klaus |
|
![]() |
|
Frank13 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Sted: Snekkersten Status: Offline Point: 486 |
Var det ikke en byg selv højtaler, mener den blev beskrevet i "high fidelity " Frank
|
|
Frank
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |