|
Reparation af Denon bluray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mortron ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Juni-2012 Sted: Lystrup, DK Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2012 kl. 10:38 |
Hej, er der nogen der ved hvor man kan få repareret sin bluray afspiller i Århusområdet til en fornuftig pris? Det drejer sig om en Denon-afspiller købt i HiFiklubben. Det eneste der er galt er, at bakken som man putter disken i ikke åbner og lukker længere (eller i hvert fald først når man har trykket på åbne/lukke knappen 100 gange). Mit gæt er at lukkemekanismen bare skal renses, men i HiFiklubben får jeg at vide, at det vil koste over 1000 kr. at reparere, hvilket jeg synes lyder helt grotesk, når der formentligt ikke er noget der skal skiftes.
Nogen bud på hvor man kan få ordnet den slags?
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med mindre du er utrolig fingersnild og selv kan rense drevet skal du ikke regne med at finde det billigere.
De skifter sandsynligvis hele drevet. Har fået skiftet et drev i en JVC recorder. Pris 1500,-
|
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg på tvivler at du kan få den lavet til under 800-1000kr på et værksted.
Det nemmeste/billigste for værkstedet er at skifte hele drevet, i stedet for at bruge en arbejdstime på at udbedre en fejl, som måske ikke virker mere end 2 uger (læs: deres kunder kommer tilbage igen og vil have lavet det uden regning). Men det kan også være at det kun er eject-knappen som er defekt - så bliver det en del billigere. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |