recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af DS1815+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af DS1815+

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2020 kl. 16:47
Oprindeligt skrevet af jobjha jobjha skrev:

Oprindeligt skrevet af affer affer skrev:

Sæt en lus mellem sort og grøn kabel som er lige ved siden af hinanden i stikket fra psu, og se om din strømforsyning ikke starter så. det var mellem grøn og sort jeg satte en on/off knap for at holde min nas tændt
Det grønne og sorte kabel der ligger henover er kablerne fra den on/off kontakt jeg har monteret på tidligere billede.


Ja det starter men har målt den og den mangler 5v på det ene røde, så starter kun harddiskene op men ikke systemet, kender du en løsning til det?

Så er det nok strømforsyningen der virkelig er gået, du kan evt teste med en alm atx strømforsyning hvis du har adgang til sådan en. stikket burde passe. 

hvis det kun er på den ene røde, så kan du også lave en lus mellem de to 5v og se om den så starter op. 
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
jobjha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2020
Sted: Højby
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jobjha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2020 kl. 12:25
Tak jeg prøverSmile
JBH
Til top
ElCapitano Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-April-2011
Status: Offline
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ElCapitano Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2020 kl. 14:32
Håber der er en venlig sjæl som kan hjælpe :-)

Jeg har en DS1815+, der har flashing Alert og flashing blå Power lys?

Jeg kan se at alert betyder overheat eller fan failure. Begge fans kører og den er ikke varm. Stået kølig flere timer, men starter ikke op. Blåt de 2 lys som flasher . .
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Status: Offline
Point: 1755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin7 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2020 kl. 23:00
Smid en PM, så finde vi ud af det
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Zombie1343 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zombie1343 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 13:24
Hej Hedberg

Jeg vil venligst gerne tage imod dit tilbud om en lodning i Holbæk, hvis det stadig står ved magt.

PM mig.


På forhånd tak.


Jens
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2020 kl. 14:19
Oprindeligt skrevet af Zombie1343 Zombie1343 skrev:

Jeg vil venligst gerne tage imod dit tilbud om en lodning i Holbæk, hvis det stadig står ved magt. PM mig.


Det står ved magt. Jeg har sendt dig en PM.



Redigeret af hedberg - 19-Juli-2020 kl. 14:19
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Zombie1343 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zombie1343 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 07:45
Hej

Jeg beklager min umiddelbare dumhed (der måske også er kronisk), men hvor kan jeg finde PM?

Jeg har modtaget en bekræftelse/notifikation pr. email, hvor der henvises til et link, jeg skal trykke på for at komme til den personlige besked. Det eneste, linket henviser til, er en emneoversigt over dette site.


Mvh.


Redigeret af Zombie1343 - 21-Juli-2020 kl. 07:48
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 07:53
Oprindeligt skrevet af Zombie1343 Zombie1343 skrev:

Hej

Jeg beklager min umiddelbare dumhed (der måske også er kronisk), men hvor kan jeg finde PM?

Jeg har modtaget en bekræftelse/notifikation pr. email, hvor der henvises til et link, jeg skal trykke på for at komme til den personlige besked. Det eneste, linket henviser til, er en emneoversigt over dette site.


Mvh.

Tril op på denne side, når du er logget ind. Så vil det se således ud - hos dig, vil der så stå: "1 ny besked":


Redigeret af mnielsen - 21-Juli-2020 kl. 07:54
Til top
Zombie1343 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zombie1343 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 08:01
Hej mnielsen

Tak for din respons.

Der står ingenting efter Indstillinger.


Mvh.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af Zombie1343 Zombie1343 skrev:

Hej mnielsen

Tak for din respons.

Der står ingenting efter Indstillinger.


Mvh.

Der kan MÅSKE være en begrænsning for nye brugere, mht. at sende/modtage PB'er. Dette, for at undgå spam, som tidligere var et stort problem.

 Ligesom, at man som ny bruger heller ikke kan indsætte billeder endnu. Måske, når du bliver junior-bruger, så sker der noget. Så du må i gang med at skrive indlæg her og der i forummet, for at komme højere op på ranglisten.
Til top
Zombie1343 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zombie1343 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 09:02
Kære Forum

Min profil er nu opdateret med visning af min email, så hvis jeg må besvære hedberg med endnu en gang at skrive til mig, nu direkte til denne, ville det være perfekt.


På forhånd tak.


Mvh.


Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2020 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af Zombie1343 Zombie1343 skrev:

Min profil er nu opdateret med visning af min email, så hvis jeg må besvære hedberg med endnu en gang at skrive til mig, nu direkte til denne, ville det være perfekt.
 


Sjov email.. rigtig zombie fan!

Har skrevet :)




Redigeret af hedberg - 21-Juli-2020 kl. 11:35
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu