recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af HDMI på Onkyo 906?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af HDMI på Onkyo 906?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
gbbruus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Februar-2009
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gbbruus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 11:11
Hej i Forummet
For 14 dage siden skete det samme for min Onkyo TX-NR906 pludselig forsvandt billedet fra projektoren, men lyden var intakt.....og forstærkeren var sindsyg varm - ud fra hvad I skriver, så må jeg vel konkludere at når billeder ikke mere bliver overført fra forstærkeren til projektoren er HDMI udgangen/boardet brændt af :-(
Har ligeledes skrevet til siden I foreslår, men får også beskeden "This serial/unit does not need this update" Hvad kan/skal jeg gøre - nogen gode råd ? This Serial/Unit does not need this update.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af gbbruus gbbruus skrev:

Hej i Forummet
For 14 dage siden skete det samme for min Onkyo TX-NR906 pludselig forsvandt billedet fra projektoren, men lyden var intakt.....og forstærkeren var sindsyg varm - ud fra hvad I skriver, så må jeg vel konkludere at når billeder ikke mere bliver overført fra forstærkeren til projektoren er HDMI udgangen/boardet brændt af :-(
Har ligeledes skrevet til siden I foreslår, men får også beskeden "This serial/unit does not need this update" Hvad kan/skal jeg gøre - nogen gode råd ? This Serial/Unit does not need this update.

Gå ind Og vælg at du har HDMI problemer og lydproblemer. Det plejer at virke.
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu