recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af onkyo skf-693 højttaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af onkyo skf-693 højttaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reparation af onkyo skf-693 højttaler
    Sendt: 26-Marts-2022 kl. 12:06
En af mine venner spørger efter et dygtigt sted
 i Københavnsområdet?
Hvem vil I anbefale?


mvh Christian
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2022 kl. 22:42
der er ikke nogen, der kan anbefale et sted Københavnsområdet, hvor man kan få efterset/repareret en højttaler?

mvh Christian
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2022 kl. 11:32
Det er jo et stort spørgsmål om det i det hele taget kan betale sig, at få foretaget repartioner på elektronik i dagens Danmark

en simpel søgning på nettet giver ikke de store resultater, men alligevel en, som jeg intet kender til



Benny


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu