|
Reparation af ps3 (ylod) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
supermax ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Juni-2011 Sted: Randers Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juli-2011 kl. 19:02 |
Hej har du en playstation 3, som er død pga ylod eller nærmere betegnet yellow
light of death så kontakt mig, hvis den alligevel bare står og støver derhjemme
eller er på vej på lossepladsen.
Jeg reparerer den hurtigt for dig så din dyrt indkøbte konsol virker igen for blot 500kr, jeg er også villig til at give en garanti på 6 måneder for blot 150kr så hvis fejlen opstår igen laver jeg den gratis (dog betaler modtager selv fragt). Tilbyder også jailbreak. Skriv hvis du interesseret og så finder vi ud af noget :)
|
|
![]() |
|
manasse90 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2012 Sted: Randers Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
davs jeg hedder peter jeg har en ps3 som den ikke kan vise billeder og vil ikke miste alle mine data så kan du fix den? den er ellers kun 2 3 månde gamle vis du kan fix det hvorden kan jeg kontakt dig?
|
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Hvis den kun er 2-3 måneder gammel, har du vel garanti på den ???
|
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Lars N. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2012 Sted: København S Status: Offline Point: 8 |
Hej Supermax, jeg har måske problemer med min PS3 kan du lave andre fejl eller henvise mig til andre som reperare ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |