|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | |||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Jeg har installeret HaneWin og du har ret i at NFS fungerer bedre, men der er stadig flere MKV filer som driller NMT, men ikke TViX. Antallet blev dog mindre med NFS. Skal ikke sige hvordan de har implementeret det. Jeg er desværre ikke programmør.
Redigeret af hedberg - 10-Maj-2008 kl. 01:59 |
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
tougher ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
||
Endelig skete der noget:
Dear Customer We have sent you a new set of M-6500A from Hong Kong by Fedex with no commercial value. Your Fedex tracking number is 8651 xxxx xxxx. Please email us if you have any problem with the delivery. Thank you. Dvico. |
|||
![]() |
|||
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
||
Windows Services for UNIX Version 3.5 includerer NFS - ganske gratis |
|||
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|||
![]() |
|||
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
||
Her er et meget godt læs om SMB/NFS netværks performance på NMT boxene http://www.networkedmediatank.com/viewtopic.php?t=4211
|
|||
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
|||
![]() |
|||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
||
Jeg syntes ikke rigtigt produktet egner sig særligt godt og er ikke specielt intuitivt. Det er markant nemmere at benytte f.eks HaneWin, selvom det så koster lidt.
|
|||
Med venlig hilsen,
Thomas |
|||
![]() |
|||
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 156 |
![]() |
||
Skal man sende den med FedEx eller kan jeg bare sende dem med post dK
|
|||
![]() |
|||
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 156 |
![]() |
||
man skal vel bare selv betale med postdk
|
|||
![]() |
|||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
||
Nej ! Har du en Tvix 6500 version 1 som du skal have ombyttet ved at sende den til Sydkorea ? Er du tilmeldt på Dvicos hjemmeside, og har fået mail om at nu skal du sende din afsted ? Du skal ringe til fedex, så kommer de og henter den. |
|||
Panta rei
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ok jeg er tilmeldt så jeg ringer til Fedex
![]() |
|||
![]() |
|||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
||
Jeg ville nok lige slå koldt vand i blodet og vente lidt Læs lige forsiden af MPC club vedr. ombytning/reparation og 500 enheder der hænger fast i tolden inden i gør noget
|
|||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
ah takker .. jeg må hellere vente lidt
|
|||
![]() |
|||
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
||
Lige præcis ! Jeg har lige været omkring mpc og ville gi samme besked. Min kommer hjem i morgen , håber jeg da .... Var ikke hjemme fredag da Fedex var forbi. |
|||
Panta rei
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |