recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reperation af Beomaster 5000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reperation af Beomaster 5000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
flbs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flbs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reperation af Beomaster 5000
    Sendt: 14-Januar-2022 kl. 13:51
Min Beomaster 5000 har taget skade efter et tordenvejr. 
Er der nogen, der kan henvise til en radio reparatør, som kan se på radioen, uden at det koster spidsen af en rumraket?

Håber nogen kan hjælpe.SmileSmile

Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2022 kl. 20:31
For at nogen skal kunne det - vejlede om, hvem der EVT. kan reparere, var det nok en go' ide, at skrive sådan ca. hvor i landet du bor. Det behøver ikke at være den præcise adresse, men blot landsdel.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
flbs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flbs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2022 kl. 14:38
Jeg bor i Varde kommune, men kører gerne ud til rette reparatør Smile
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2022 kl. 15:24
Kan anbefale at tage kontakt til disse gutter, typisk kan de også give et før anslag ud fra en simpel fejlbeskrivelse

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu