|
Reservedele til Subwoofer??? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Jeppe70 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2014 kl. 16:05 |
Er der nogen der har en god idé til hvor man kan købe reservedele til en subwoofer? Jeg mangler en 8" woofer til en Jamo A4sub...
Mvh. Jeppe
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.hoejttalerbutikken.dk/produkter/39-jamo-enheder/
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Jeppe70 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Status: Offline Point: 18 |
Der er desværre ikke nogen Jamo 8" men måske jeg kan finde noget andet der kan bruges? Nogen forslag?
Tak for hjælpen. Mvh. Jeppe
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 390 |
Har du enhedens navn/nummer så man måske kunne finde nogle thiele parameter, og finder en erstatnings enhed
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Er du villig til at handle udenbys
https://www.parts-express.com/cat/woofers-subwoofers-midrange-speakers/31
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Måske denne er bedre
https://www.parts-express.com/cat/hi-fi-woofers-subwoofers-midranges-tweeters/13
|
|
![]() |
|
Jeg vil foretrække at handle i DK/EU, så man undgår told og dummebøder til PostD. Prøver lige at skille den ad og se hvad den hedder...
Tak for indlæg. Jeppe
|
|
![]() |
|
Det er en jamo 20319 enhed der er gået siger det nogen noget? Forslag til hvad man kunne sætte i, i stedet for?
Jeppe
|
|
![]() |
|
Kan denne bruges:
http://www.discoworld.dk/product_info.php?products_id=71021 Størrelsen er 8" men se selv om Ohm og drifteffekt ( f.eks. 90 dB ) er ens. Ellers prøv at lede på siden
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Der er en til salg på eBay - fra Canada og ellers kan du købe dem fra en fyr i Hongkong. Hvis den bare skal kunne spille igen (uden at lyde som den gør nu), finder du en 8" woofer der passer i hullet og skruer den fast. Hvad er der sket, siden den er gået i stykker? Klaus |
|
![]() |
|
Aner det ikke, pludselig er den begyndt at skratte ved specielle lyde og problemet er stigende.... Hvis reparationen bliver for dyr kan jeg ligeså godt smide lidt mere i og købe en ny, den behøver i mit lille surroundsetup ikke at være så stor... Men jeg kan jo altid prøve med en billig 8" woofer....eksempelvis den som Pony65 foreslår, men hvis det ikke løser problemet er jeg jo så allerede begyndt at smide penge væk...
Tak for hjælpen til alle. Jeppe
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
Ifølge disse links: (Se billeder/labels) er den originale Jamo 20319 en 4 Ohms, så er ikke en direkte erstatning. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |