|
Reserveret Panasonic TX-58AX800 + B&W Panorama II |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2015 kl. 01:06 |
Jeg kan jo godt lide at prøve noget andet, og gerne med jævne mellemrum.
Derfor sælger jeg mit Panasonic TX-58AX800 og min B&W soundbar. Mit 58AX800 fremstår som nyt, og det er ISF kalibreret af CSN Teknik, og fremstår med et utroligt godt og lækkert billede. TV´et er købt i juni 2014 hos Panasonic Center Rødovre, og der er masser af garanti tilbage. Jeg viser gerne både TV via min Yousee boks, BD og for den sags skyld 4K video. TV´et kan efter seneste firmware opdatering visse Netflix 4K, ligesom det indeholder HEVC m.v. Nypris hos en Panasonic forhandler er 20000 kr - køb den her for 13.000 kr. - og kalibreret så denne vil fungere i langt de fleste normalt aften oplyste stuer. Og min B&W soundbar er ligesom mit TV som nyt, jeg kan godt lide at passe på mit AV-udstyr, og glæde mig over at det er en kvalitet, som jeg passer på. Soundbaren har jeg udvalgt meget omhyggeligt for at sikre, at jeg fik den bedste lyd til mine ret kræsne ører. Man får ikke surroundlyd, men man får en glimrende lyd. Flere af jer ved måske, at jeg i 2014 droppede mit surroundanlæg, og B&W soundbaren var og er en glimrende afløser. Soundbaren er fra efteråret 2014 og købt i HIFI Klubben, og nyprisen er 10000 kr., jeg sælger min for 6000 kr. Begge enheder leveres med emballage og jeg mener at jeg har kvitteringer på begge enheder. Når jeg skriver som jeg gør skyldes det jo at jeg i skrivende stund tænker - hvor gjorde jeg lige af.... Jeg tror at de fleste kan nikke genkendende til situationen. Begge dele kan ses og høres i Kastrup. Annoncen er ligeledes på Flatpanels.dk PS lad venligst være med at byde, prisen er rimelig, og er som beskrevet. Og nej - jeg mangler heller ikke penge
![]() Redigeret af Hother - 13-Februar-2015 kl. 12:47 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne købe dit TV - hvis du tilbyder finansiering?
![]() M.v.h. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Så er hele baduljen reserveret, til senere overtagelse - det gik sørme stærkt
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
Jamen det var jo også fornuftige priser. Nåede ikke at tænke færdig
![]() Redigeret af hansie - 13-Februar-2015 kl. 15:00 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
Hvilke nyt tv har du købt ?
|
|
![]() |
|
Intet endnu, og i og med dimserne først skal overtages senere, kan jeg nå at se på 2015 modellerne - så det er super
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det var jo synd, enhederne er jo vant til Oppo
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ja, der er meget nyt sjovt på vej ind i år. Nye styresystemer over hele linjen og 4K OLED...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Ja det er lidt spændende, men 4K OLED bliver nok for dyrt. Vi får se
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Hvis nogen er i tvivl, så er det hele reserveret til mig. Jeg henter det i dag, Hother. Vi ses.
![]() |
|
![]() |
|
Bare du husker grunkerne
![]() |
|
|
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Hold da op. Det gik hurtigt
![]() Kunne ellers godt have været fristet til et impulskøb. Synes i øvrigt, at det er yderst rimelige priser du vil have ![]() Det burde dem med Pana plasmaer lære af
![]() |
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |