recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reserveret Panasonic TX-58AX800 + B&W Panorama II
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reserveret Panasonic TX-58AX800 + B&W Panorama II

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 16:50
Hej Hother.
Er der nogle tv du kan nævne som du har i tankerne? :-)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2015 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Hej Hother.
Er der nogle tv du kan nævne som du har i tankerne? :-)

Det kunne blive et kommende Sony 4K. Jeg tør stadig ikke hoppe på OLED vognen. I det mindste ikke før, at det er slut med burn-in - og i den stilSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2008
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 21:28
Doo Wop
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 21:40
Doo Wop: Hvorfor er du bruger?
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 21:42
Oprindeligt skrevet af Doo Wop Doo Wop skrev:

Hother: Hvorfor er du spekulant?Smile

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=33164&p=212300 

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=14&t=33209

Den bliver du da vist nødt til at uddybe - altså efter dit hoved.

I den ene tråd anbefaler jeg en bruger at kigge på et AX800, og det gør jeg fordi det er et rigtigt godt TV.

Og i en anden tråd sætter jeg mit eget AX800 til salg nogle dage senere. Og jeg annoncere ofte på både Flatpanels og her på siden når det er relevant. 

Nu kan man vel næppe være spekulant til en pris af 13000 kr - og et tab for mit vedkommende på omkring 10.000 kr. Confused 

Redigeret af Hother - 15-Februar-2015 kl. 21:43
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 21:56
når nu TVet er et af de bedste, så er det vel reelt nok at anbefale det eftersom det stadig er på markedet. Det var noget andet hvis modellen var umulig at opstøve og det blev anbefalet at lede efter brugte modeller.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

når nu TVet er et af de bedste, så er det vel reelt nok at anbefale det eftersom det stadig er på markedet. Det var noget andet hvis modellen var umulig at opstøve og det blev anbefalet at lede efter brugte modeller.
Ja, med den tankegang som her er fremført, så er det jo svært at være bruger både på Flatpanels og her på siden.

Og de fleste som kender mig her på siden har vist fundet ud af, at jeg kan komme med de mest pudsige og pludselige indfaldLOL 
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 22:22
Jeg tror at Doo Wop hentyder til dit bruger-stadie 'Spekulant' på Flatpanels...
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Jeg tror at Doo Wop hentyder til dit bruger-stadie 'Spekulant' på Flatpanels...

Nå sådan - mange beklagelser.Embarrassed

Redigeret af Hother - 15-Februar-2015 kl. 22:37
Til top
Doo Wop Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-August-2008
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doo Wop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2015 kl. 22:49
Thomas Jensen: Tak; lige præcis med hensyn til bruger-stadie.
At der står "Bruger" under mit brugernavn har jeg vist ikke selv valgt.

Hother: Bemærk min smiley. Jeg valgte at henvise til de to links for at læserne kunne se, at der under dit brugernavn stod "Spekulant". Derfor spørgsmålet. Intet ondt ment herfra. Men "spekulant" har du så måske ikke selv valgt (hvis der benyttes samme slags "stadie" som her på recordere).

Doo Wop
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 08:22
Sæt dig ind i tingene inden du begynder at slynge ting afsted. Er jo bare et titel navn afhængigt af mængden af indlæg.
Hvorfor lave sådan et post til at begynde med?
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 08:34
For lige at lukke den, så har redaktionen valgt hvad der skal stå under brugernavnene på flatpanelsDK og det afhænger udelukkende af indlægstælleren. Vi kan godt override den og tildele specielle titler, men for Hothers vedkommende, så er han altså blot offer for de kategorier der ligger i phpBB.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu