|
Reserveret Panasonic TX-58AX800 + B&W Panorama II |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Hother.
Er der nogle tv du kan nævne som du har i tankerne? :-)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Det kunne blive et kommende Sony 4K. Jeg tør stadig ikke hoppe på OLED vognen. I det mindste ikke før, at det er slut med burn-in - og i den stil
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Hother:
Hvorfor er du spekulant? http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=33164&p=212300 http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=14&t=33209 |
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Doo Wop: Hvorfor er du bruger?
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Den bliver du da vist nødt til at uddybe - altså efter dit hoved. I den ene tråd anbefaler jeg en bruger at kigge på et AX800, og det gør jeg fordi det er et rigtigt godt TV. Og i en anden tråd sætter jeg mit eget AX800 til salg nogle dage senere. Og jeg annoncere ofte på både Flatpanels og her på siden når det er relevant. Nu kan man vel næppe være spekulant til en pris af 13000 kr - og et tab for mit vedkommende på omkring 10.000 kr.
![]() Redigeret af Hother - 15-Februar-2015 kl. 21:43 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
når nu TVet er et af de bedste, så er det vel reelt nok at anbefale det eftersom det stadig er på markedet. Det var noget andet hvis modellen var umulig at opstøve og det blev anbefalet at lede efter brugte modeller.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Ja, med den tankegang som her er fremført, så er det jo svært at være bruger både på Flatpanels og her på siden. Og de fleste som kender mig her på siden har vist fundet ud af, at jeg kan komme med de mest pudsige og pludselige indfald
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Jeg tror at Doo Wop hentyder til dit bruger-stadie 'Spekulant' på Flatpanels...
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Nå sådan - mange beklagelser. ![]() Redigeret af Hother - 15-Februar-2015 kl. 22:37 |
|
|
|
![]() |
|
Doo Wop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Thomas Jensen: Tak; lige præcis med hensyn til bruger-stadie.
At der står "Bruger" under mit brugernavn har jeg vist ikke selv valgt. Hother: Bemærk min smiley. Jeg valgte at henvise til de to links for at læserne kunne se, at der under dit brugernavn stod "Spekulant". Derfor spørgsmålet. Intet ondt ment herfra. Men "spekulant" har du så måske ikke selv valgt (hvis der benyttes samme slags "stadie" som her på recordere). |
|
Doo Wop
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Sæt dig ind i tingene inden du begynder at slynge ting afsted. Er jo bare et titel navn afhængigt af mængden af indlæg.
Hvorfor lave sådan et post til at begynde med? |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
For lige at lukke den, så har redaktionen valgt hvad der skal stå under brugernavnene på flatpanelsDK og det afhænger udelukkende af indlægstælleren. Vi kan godt override den og tildele specielle titler, men for Hothers vedkommende, så er han altså blot offer for de kategorier der ligger i phpBB.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |