|
Reseveret MK Sound S-150 fronter |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tror ikke du forstår min annonce.
Du skriver folk kan få den nye model til 8.000 stykket = 24.000 for 3 stk. Jeg skal så have 13.000 for 3 stk, det vil sige at man spare 11.000 ved at købe brugt, hvor det useriøse i det ? Jeg er nede i 4.300 pr stk. Kan virkelig ikke følge dig, i at den pris er skæv. Men vi er jo nok af forskellig opfattelse af hvad god pris er. Jeg mener at 4.300 stykket er en god pris. Håber det har kastet lidt klarhed over det. Kan du have en god weekend Mvh |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
I know - men det er hvis også no go at oprette fire tråde for den samme vare. Men du har ret - jeg burde ha' skrevet til ham i en pm. Hermed sletter jeg mit brok Redigeret af dr gonzo - 31-Januar-2015 kl. 13:14 |
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
Forstår heller ikke du bliver ved gonzo. Du ville sikkert selv sælge dem til samme pris hvis du stod med dem. Og prisen synes jeg er fair. Du får jo 90-95% af hvad de nye kan. At de nye måske kan fås til 23-25k, så er det jo stadig en markant procentstigning. Det skal man jo altid regne udfra. Tænk nu hvis højttalerne kostede 50k fra nye, kunne fås til 40, og der så var nogle ældre til salg til 23.
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Synes nu heller ikke prisen e helt skæv.
Men med få dages mellemrum at indrykke ny annonce, samt at køre med weekendpris for en vare som man ikke kan få solgt, det hører vist mere til på dba eller Hjallerup marked. Det synes jeg også, at vi skal holde os for gode til her på sitet. |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Nu er jeg ikke den store bruger af køb/salgs funktionen her på sitet.
Og beklager hvis man findet det for aggressivt, er vand til andre fora hvor dette er normale . Jeg til justerer tempoet/stilen til dette fora. Beklager, men skal lige lære det her på sitet. God weekend til alle. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Ja det er godt nok til at blive forarget over dvdo, nu må du lige sætte tempoet lidt ned så hr. Og fru flæskerøv kan følge med 😄😄😄😄
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Efter det gik op for gonzo at din pris var for 3 stk så valgte han åbenbart at lukke. Skulle nødigt indrømme at han ikke havde læst og forstået teksten inden han temperamentet steg ham til hovedet. Tsk tsk ha ha ha typosk danskere faneme sure over alt skam jer
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Øhm jeg havde fattet at det var for 3 stk. Så klap nu lige hesten Japer. Jeg holder mig fra at kommentere mere på prisen.
Redigeret af dr gonzo - 31-Januar-2015 kl. 16:44 |
|
![]() |
|
Undskylder til alle
|
|
![]() |
|
HomeTheater ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 391 |
Man kan da diskuterer prisen fra nu af og til julen år ..... Hvis der ikke er nogen der kommer med et bud i nærheden af salgspris, må der jo være noget glat med prisen i forhold til efterspørgelsen! Og det er ligesom efterspørgelsen der sætter prisen.
|
|
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
|
|
![]() |
|
jøsse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Overvejer bud.Vil evt. bruge mine nuværende lcr 750 thx som baghøjtt. og loft(Atmos) Vil det fungere?
|
|
![]() |
|
750 bruger samme enheder, og matcher fint i klangen.
Brugte selv 750 som bag og front effekt højttalere, med stor tilfredsstillelse. Så ja det kan jeg godt sige ja til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |