|
Reseveret MK Sound S-150 fronter |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6411 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal de vægmonteres for at få det bedste resultat?
Eller er det helt tosset med standere? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
De kan begge dele.
Man kan opnå rigtig god lyd med begge løsninger. Hvis man vælger nogle gode standere, skal man blot vælge standere som kan gøres tunge eller er tunge fra start, gør man det kan man opnå lige så god lyd på standere som hvis de hænger på vægen. |
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Jeg har 2stk stander jeg tidligere brugte på mine S150 indtil jeg skiftet dem ud til Gamut Phi stander.
Pris 200kr. De i sort og kan man kan hælde sand i dem for ekstra vægt. ( Håber det ok jeg skriver dette DVDO ) |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
op
|
|
![]() |
|
jøsse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
Hej igen.Er de solgt?
m.v.h Henrik.
|
|
![]() |
|
Nej de er ikke solgt endnu.
|
|
![]() |
|
Ny pris kun 12.000 for alle 3.
|
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
Hej,
Er der beslag til vægmontering ? Mvh bo |
|
![]() |
|
Hej Bo
Nej det er der ikke. Mvh |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |