recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Resistance 2 klan søger friske rekrutter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketResistance 2 klan søger friske rekrutter

 Besvar Besvar Side  123 18>
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Emne: Resistance 2 klan søger friske rekrutter
    Sendt: 02-December-2008 kl. 12:22

Hej derude.

Klanen er flyttet til denne side:

http://steffend89.webs.com/apps/forums/

Det er et forum jeg har lavet i forbindelse med KZ2, andre spil og klaner er naturligvis velkommen. Hvis i alligevel skriver herinde eller er interesseret, så bare opret jer på forummet så vi kan tage snakken der.

Det er lidt nemmere hvis der alligevel skulle være spørgsmål til andre ting i spillet end lige klanen.

Er der nogen som er friske på at udveksle PSN id'er til R2 co-op online. Jeg har ikke spillet endnu og får det nok ikke før jul/lige efter jul men jeg skal helt sikkert ha' det og kunne godt tænke mig og prøve co-op delen med andre her fra forummet af.

Spillet bliver sjovere på den måde og det er nemmere og lave taktikker samt være sikker på at dem man spiller med er pålidelige og ikke små egoistiske 13-årige.

spillet kræver 8 mand men så vidt jeg har forstået kan man også godt være 2 til en playstation (?) anyways - det kunne være nice hvis vi kunne få stablet en håndfuld mennesker sammen her fra recorder (eller hvis i kender andre dansker) også få lavet et ordenligt "fællesskab" i R2.

Jeg kan jo ligge ud med mit id: SteffenD89 og håber da at der er flere som tilslutter sig

------------------------------------------------------------ --------------------------------

Så kommer der lige en lille opdatering igen:

Her til aften (den 8/1) var vi en 5 stykker online på samme tid efter aftale og det gik sådan set udemærket. Det tog lidt tid før alle fik accepteret gruppe invitation men da vi så alle var i gruppe sammen gik det jo fint. Vi kom aldrig igennem Chicago, dels pga. mangel af erfaring også ellers fordi at sony ellers lige valgte og opdatere deres butik mens vi var godt igang. Med lidt træning kommer det til at gå meget bedre og blive meget sjovere, jeg er dog positivt overrasket over at de fleste har headset (jeg får mit på onsdag den 15/1 og monolith ville vidst også bestille et)

Jeg ser da frem til at vi en anden gang for samlet nok folk til at spille sammen som her til aften, og af den grund foreslår jeg at vi finder en aften i ugen, hvor vi så kan mødes og spille nogle timer, torsdag er bare en lidt skidt aften eftersom vi ikke rigtig ved hvornår sony vælger og opdatere deres butik =) håber da at i andre tager imod forslaget så vi kan komme igang med at pløkke nogle monstre sammen lidt oftere  Hvis det er noget i er interesseret i, må i gerne skrive hvilke dage der passer bedst også kan vi lige hurtigt få udarbejdet en dag vi spiller. - det var faktisk min kæreste der kom med ideen haha.

Det her er listen over folk som har skrevet i tråden, i andre kan jo f.eks. bruge den til at tilføje hinaden så i selv kan spille sammen uden at jeg behøver og være indblandet:

 

 

1.      SteffenD89 – aktiv/leder.

2.      THA_NINJA94 - aktiv/officer.

3.    Monolith89 – aktiv

4.    BECH-DK – aktiv.

5.      Laze – aktiv.

6.      Loop99 – aktiv.

7.      Zulfo – aktiv.

8.      N4S_TheMadMan_DK – aktiv.

9.      Quarker - aktiv.

10.   Frakkel – aktiv.

11. Benjack33 - aktiv.

12.  HennePenne – inaktiv.

13.  Nygaard-DK – inaktiv.

14.  Villemoes – inaktiv.

15.  Lindalhen – afventer svar

16. Anima87 - afventer svar.

   

 

Vi er jo sådan set 14 sådan som det ser ud nu, altså hvis i alle for accepteret og begynder og bliver "aktive"

PS. hvis der er nogle af jer som ikke skulle være interesseret så må i gerne lige skrive der herinde så fjerner jeg jer fra listen.

PPS. man bruger sin besærker evner ved at trykke ned af, jeg ved ikke med de andre klasser men ved medic er det en yderst god evne og ha'. Den gør nemlig så alle omkring dig inkl. dig selv får liv så den er altid god og ha' parat i stressende sitiuationer

PPPS. hvis der er flere som er interesseret i og spille med os andre enten i co-op eller koncurrence spil skal i bare skrive i tråden her eller sende mig en PM, så tilføjer jeg jer hurtigst muligt på mins PSN liste også i klanen.

 



Redigeret af SteffenD89 - 17-Februar-2009 kl. 11:00
Til top
Monolithos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 15:37
Count me in! ID: Monolith85

Skal bare have købt en mic evt. noget der kan anbefales? 
Til top
jacobbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 16:04
Jeg er også klar når jeg får købt spillet ID: BECH-DK

Monolithos prøv og kig her http://www.cdon.dk:80/spil/ps3_wireless_headset_bluetooth_-_ sony -4060349


Redigeret af jacobbh - 02-December-2008 kl. 16:05
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 16:30

Okay så er vi da 3 =) 

jeg mangler sku også en mic :/ har spillet LBP  uden mic sammen med en anden (tror her fra forummet) og det er noget være skriveri!!

Håber vi kan samle min 8 mand - kunne jo være fedt hvis vi også kunne stille et hold til 64 mands kampene

Til top
Lindahl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 19:23
Jeg er også frisk. Har allerede spillet, men har ikke rigtig fået spillet det endnu ID: Lindahlen

Redigeret af Lindahl - 02-December-2008 kl. 19:24
Panasonic TH-42PX80
PS3 320 gb
NAD C162
NAD 214 THX
Dali 109
Panasonic TH-50PV60
Xbox360 60 gb
MSI Wind 320 gb
HTC Magic
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 19:39
Super - så er vi da et halvt hold haha
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2008 kl. 11:25

bump -

er der ikke flere som er interesseret??

Til top
Henrik S-A Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 02:10

ID: HennePenne

Mit spil skulle komme i næste uge.

Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 16:45
Du er blevet tilføjet =)
Til top
jacobbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 17:37
Så har jeg fået købt mit så mangler jeg bare mit headset fra Play.com, så er jeg klar.
Til top
Monolithos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-November-2005
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 20:52
Steffen, kan du hjælpe i LBP med at få den drage maske? skal være x4 i alt, så hvis andre også mangler den så lad os finde et tidspunkt :D
 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2008 kl. 23:18
ja klart. hvornår er du online? vi er 3 i alt hjemme hos mig i aften hvis det er .
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu