|
Resonansdæmpning af pladespiller |
Besvar |
Forfatter | |
Ham den anden
Bruger Oprettet: 07-November-2022 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Februar-2023 kl. 12:51 |
Har været nød til at flytte mit hifi møbel så det fremadrettet kommer til at stå på gulvet frem for at være væghængt. Jeg leder derfor efter en god løsning til at resonansdæmpe min pladespiller.
Overvejer Pro-Ject Ground it deluxe serien. Er der nogen der har erfaringer med en af disse (eller andre løsninger) og kan komme med for og imod. På forhånd tak. |
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
I forrige årtusind, hvor jeg havde en Technics pladespiller, stod den på en betonflise med filt under. I dag er de sikkert bedre, men enhver HiFi-pusher med respekt for sig selv, har sikkert et eller andet produkt, der kan forbedre afkobling fra resonanser, hvis det er nødvendigt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |