|
Resume af Forbrydelsen I og II |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2013 kl. 15:11 |
|
Er der nogen som ved hvor jeg kan finde en beskrivelsen af handlingen hver enkelt afsnit af forbrydelsen I og II. Da jeg gerne vil opdatere thetvdb.com så det er med i mit plex media center.
Ja jeg kunne godt selv lave det, men jeg har ikke lyst til at læse om hvad der sker i afsnit jeg ikke er kommet til endnu |
||
Kenneth
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
scouzer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
|
tak men det skulle nu gerne have været på dansk
|
||
Kenneth
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Det kan jo oversættes, ved brug af en af de mange oversættere der findes. Google f.eks.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
ja men så skal jeg selv læse dem, og det har jeg egentlig ikke lyst til før jeg skal se det pågældende afsnit. Men hvis det ikke findes er der jo ikke noget at gøre ved det.
Så må jeg gøre op med mig selv hvad der er vigtigst. |
||
Kenneth
|
||
![]() |
||
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
|
miri
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|
Ok - men så bør du nok skrive det, især når du henviser til thetvdb.com, der er på engelsk.
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
|
tvdb er nu på flere sprog, jeg har fundet danske resume derinde |
||
![]() |
||
|
ja og der er også den sidste halv del af sæson 1 af forbrydelsen, og den sidste halvdel af sæson 3
|
||
Kenneth
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |