|
Øretelefoner uden vindsus? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1652 |
Funktioner
Tak(0)
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, du kan ikke få et klip i kørekortet for at overtræde færdselsloven på cykel. Men du kan få en bøde. Men lad os nu holde os til emnet og ikke gøre det her til en diskussion om færdselsloven.
Redigeret af pfugl - 03-December-2017 kl. 11:04 |
|
/Peter
|
|
opzouten
Guld medlem Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
I så fald burde han have taget den i retten for der står intet i færdselsloven om den slags https://www.cyklistforbundet.dk/Alt-om-cykling/Love-og-regler/Faerdselsloven |
|
opzouten
Funktioner
Tak(0)
|
Tilbage til det egentlige emne. Vindstøj opstår pga turbulens, så det kan også forekomme uden ørepropper, så den letteste løsning er at finde et produkt der har en høj dæmpning i forhold til omgivelserne. Det er tilfældet for rigtig mange in-ear øretelefoner, men særligt dem der er designet til brug som in-ear-monitor (til musikere) er kendt for at dæmpe godt. Jeg har selv nogle fra Shure til live musik brug.
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvornår har man indført kørekort til cykel?? Nej, den påstand er en and. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
noget helt andet er så at mængden af sus også kommer an på hvilken hjelm der anvendes. - Der er meget store forskelle, og man kan få nogle som har design der gør susene næsten forsvinder. (og man kører vel med hjelm selvom det er "transport"?)
|
|
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, det er nok rigtigt. Der er i hvert fald en del forskel på min hjelm og ingen hjelm. Desværre er der ikke rigtig nogen der tester det. Det eneste jeg kan finde er internet anekdoter om hvilke der er bedst?
|
|
Mefisto
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lagt mærke til at jeg hører bedre hvis jeg holder mig for ørerne når jeg cykler. Det reducerer givetvis turbulensen omkring øreflipperne. Havde ikke tænkt på in ear monitorer.
|
|
Coolsmarti
Bruger Oprettet: 18-Oktober-2007 Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor er folk bare tit uvidende. Havde også en kollega der forsøgte at bilde mig ind at det gav et klip i kørekortet hvis ikke man fjernede sne fra taget af sin bil inden man kørte afsted ......
|
|
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar PS4 PRO |
|
opzouten
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, så her i vintermånederne kan problemet løses med pandebånd eller hue :)
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har ret i at der ikke "testes" for den slags. Men generelt virker de mere støjdæmpene jo mere "aero" de er. - til "commute" er det selvfølgelig pænt overkill at købe en 1600 kr's kask protone eller giro vanquish hjelm.
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |