|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
Åbnede en film (VLC), da den begyndte at spille ,prøvede jeg at trække den over , på TV skærmen så man pilen,men intet andet skete, så det virkede ikke.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Med DVBViewer og 2 nVidia grafikkort samt tre skærme har jeg det til at spille. Jeg kan trække videobilledet lige der hen hvor jeg ønsker, sågar med et halvt billede på to skærme. Så jeg ved DVBViewer kan. Du kunne prøve deres demo app.: http://www.dvbviewer.tv/download/DVBViewer_setup_demo.exeHar du forøvrigt installeret seneste nVidia drivere?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
![]() |
Det lyder mystisk. Jeg kan ikke lige komme i tanke om, hvad det er som driller. Det burde nemlig være lige til.
Med pilen mener du muse-markøren? |
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
Ja ,jeg mener musemarkøren, og MCcenterFreak, ja sidste ny, 290.36 mener jeg den hedder, da jeg spiller Skyrim, og der er tweaks for det deri.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Jeg har lige siddet og rodet med det samme på bekendts bærbar pc. Det er et helvede uden lige. Men efter en del mokken rundt fandt jeg ud af, at problematikken ligger i EID informationer ikke bliver overført korrekt. For at få Windows til at fatte, at man har to skærme, så kræver det, at udstyret har været slukket inden det er blevet forbundet (ikke bare på standby, men slukket). Derefter sluttede jeg HDMI kablet til hendes bærbar, og så fandt windows ud af, at der var to skærme. (Hendes skærm sidder dog også i en Sony receiver, så den skulle også slukkes samtidig med det andet). Det der sker nu er, at windows kan "se" de to skærme nu, og jeg kunne sætte opløsning korrekt på hver enkelt skærm. Men først da jeg havde tændt TVét og sat receiveren over på den korrekte HDMI udgang. Så når hun skal se film på TV, så tændes TV, Receiver sættes til korrekt HDMI indgang, og så slukker hendes primær (bærbar) skærm, hvorefter hun kan se hele skrivebordet i korrekt (TV 1920x1080) opløsning på TVét. Når hun slukker receiver og TV, så tænder hendes bærbar skærm igen, i dens opløsning på 1360x768. Det er sådan, det skal funger. Redigeret af Kandersen - 07-December-2011 kl. 20:50 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak Kandersen,
jeg gennemgår lige det forløb snarest, jeg husker at mit ikke var slukket ,da jeg forbandt kabler.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |