|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kreann ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 17-September-2008 kl. 09:13 |
Hej Alle, Jeg bruger Vista Premium Mediacenter, hvor jeg benytter en Xbox 360 som extender (i stuen). Nu skal børnene snart have en Xbox på deres værelse, så de også kan høre musik, se film, tv osv. Men jeg vil gerne sikre mig, at børnene ikke kommer til at slette nogle data på mediacenteret. Kan man lave særlige rettigheder for en specifik extender, så der f.eks. kun er læse rettigheder på extenderen. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du kan vel gøre det med User Accounts per folder basis.....Dine extendere oprettes som brugere MCX1, MCX2 osv osv...på din Vista Maskine, så er det bare at højreklikke på foldere og tildele rettighedder.....
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |