|
Returnere elektronik til Amazon? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Februar-2019 kl. 07:27 |
|
Jeg skal returnere tung elektronik til amazon.de
Det her skal med: Commercial Invoice Give this invoice to the carrier you select to ship your return package. The invoice is required for customs. The carrier will not be able to return your package to Amazon without it. Hvad mener de med det? Postnord kan vel ikke gøre så meget med den? |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg mener den skal bruges til at Postnord kan opkræve fragten hos Amazon. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
|
Hvis man returnerer pga man bruger fortrydelsesretten, så skal man selv betale returportoen.
For mig virker det mere til at man skal vedlægge kvitteringen på pakken, hvis det skal bruges af tolden. Men da det er inden for EU, burde det ikke være nødvendigt. Men der sker vel ikke noget ved at sætte den på pakken. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10507 |
|
Ja, men det skal man ikke hvis man returnerer på grund af en defekt eller fejlleveret vare.. Flemming
Redigeret af fltk - 12-Februar-2019 kl. 10:20 |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
|
Men det skriver jeg heller ikke noget. Returnerer man pga af en defekt eller fejlleveret varer, så kan man evt. få en returlabel eller også skal man selv lægge ud for returportoen og så bagefter få det refunderet, hvis det viser sig at produktet er fejlbehæftet med en fejl der er omfattet af reklamationsretten. |
||
![]() |
||
|
Og trådstarter nævner heller ikke årsagen til returneringen. Derfor jeg nævner det. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
|
Du ska anbringe fakturaen i en plasticlomme uden på pakken.
Jeg brugte en A4 plastic lomme tapet godt fast og det gik fint.
|
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
|
Kommer lige fra Postnord
Jeg og damen bag skranken var begge usikre på, om returnering af pakken forbetales af Amazon Ellers er prisen den nette sum af 700 kr. for 17 kg. pakke ![]() Så nu står pakken hos Postnord, mens jeg venter på svar fra Amazon Produktet er ikke defekt, det skal bare returneres Redigeret af jake51 - 13-Februar-2019 kl. 13:10 |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5056 |
|
Du skal ha en valid årsag til at returnere. Jeg fik returlabel af amazon.co.uk til en Roberts dabradio fordi jeg ikke brød mig om lyden på den.
Invoice = faktura Redigeret af Munch - 13-Februar-2019 kl. 14:39 |
||
![]() |
||
Sunbao ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 79 |
|
Jamen så skal du jo selv betale de 700 spir ;)
|
||
![]() |
||
|
Amazon siger, at de vil refundere det
Nu må vi se, hvad der sker |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
svenlind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2009 Status: Offline Point: 107 |
|
Jeg har for ikke så længe returneret en tung gryde til amazon.de. Gryden var blevet defekt under transporten. Jeg fik hurtigt en ny, men skulle selv betale det meste af returtransporten. Amazon returnerer kun ca. 8 euro af prisen for returnering. Prisen for returnering var ca kr. 355 hos GLS, dyrt men ca kr 200 billigere end hos Postnord! Det var umådeligt besværligt at skulle bruge Postnord. Hos GLS scannede de returadressen og jeg fik en selvklæbende etiket til at anbringe på pakken, og som sagt kr 200 billigere. Gryden var i en stor pakke og returprisen afhænger kun af pakkens dimensioner, når vægten er under 2o kg. |
||
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |