recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Returret?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketReturret?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bridge Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 430
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2009 kl. 21:47
Måske lidt "off topic": Hvis det ikke lykkes dig at returnere tv'et, så prøv at møblere om, så du har længere afstand til skærmen. Efter min mening så er det aller vigtigtste at få skærmen så langt ned på gulvet som muligt. Så virker tv'ets størrelse ikke så skræmmende. Jeg taler af erfaring. Jeg har selv en lille stue og købte et Pio 50 ". Det stod for alt for højt (ca 58 cm over gulvet), og jeg var ved at blive sindsyg. Jeg købte derfor et lowbard der kun er 40 cm højt og jeg placerede skærmen i det ene hjørne, så jeg sidder diagonalt. Og nu synes min skærm faktisk at være for lille...
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
Til top
Doose77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2009 kl. 16:49
Nå, jeg emailede Fona og fik et svar om at jeg har 14 dages returret pga det er reseveret via netshop.  Så emailen printes ud og medbringes til Fona butikken så de ikke har noget at sige!

Men først jeg vil prøve at flytte lidt rundt og se om jeg eventuelt kan "vænne" mig til størrelsen, for man må sige at det er noget af en anden oplevelse end mit gamle "26. 

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu