Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Shiva
Guld medlem
Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
|
Sendt: 19-April-2010 kl. 13:46 |
Har svært ved at tro at sort skulle være ringere end på sidste års 855'er.
Overskriften på tråden er til gengæld blevet en smule misvisende og paparazzi-agtig 
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
|
 |
Firebird
Guld medlem
Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
|
Sendt: 19-April-2010 kl. 22:04 |
Shiva skrev:
Overskriften på tråden er til gengæld blevet en smule misvisende og paparazzi-agtig  |
Det er det da ikke. Der er målt, og målt igen. Jeg havde også svært ved at tro det, men, jeg forholder mig til de værdier som Chad Billheimer er kommet frem til. Indtil der kommer andre værdier.
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
Shiva
Guld medlem
Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
|
Sendt: 20-April-2010 kl. 09:36 |
Firebird skrev:
Shiva skrev:
Overskriften på tråden er til gengæld blevet en smule misvisende og paparazzi-agtig  | Det er det da ikke. Der er målt, og målt igen. Jeg havde også svært ved at tro det, men, jeg forholder mig til de værdier som Chad Billheimer er kommet frem til. Indtil der kommer andre værdier.
|
Dårligt i forhold til hvad? Kuro? Måske, men så er alle jo "dårlige".
|
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 20-April-2010 kl. 23:52 |
Shiva skrev:
Firebird skrev:
Shiva skrev:
Overskriften på tråden er til gengæld blevet en smule misvisende og paparazzi-agtig  | Det er det da ikke. Der er målt, og målt igen. Jeg havde også svært ved at tro det, men, jeg forholder mig til de værdier som Chad Billheimer er kommet frem til. Indtil der kommer andre værdier.
|
Dårligt i forhold til hvad? Kuro? Måske, men så er alle jo "dårlige". |
Nej, i forhold til sidste års modeller. Som forbruger forventer jeg forbedringer på netop områder som sortniveauet. Specielt fra store virksomheder som Samsung. Der er jo her ikke tale om afløseren for en af sidste års billigere modeller. Jeg håber, at du kan forstå min pointe?
|
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |
.FTH'
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Point: 819
|
Sendt: 10-Maj-2010 kl. 14:33 |
Er det kommet noget nyt?
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
 |
Firebird
Guld medlem
|
Sendt: 10-Maj-2010 kl. 16:24 |
.FTH' skrev:
Er det kommet noget nyt? |
Det bedste du kan gøre i øjeblikket er, at følge med i tråden: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1240821&page=8 Det er ikke til at sige hvor meget Samsungs opdateringer har hjulpet. Hvis du læser side 45, 46, 47, 48 og 49 kan du måske danne dig et nogenlunde billede af hvor god eller hvor dårlig skærmen er. Ellers... Vent til den danske/nordiske model er blevet grundigt kalibreret og testet af Bantam, Otto, og Rasmus fra flatpanels.dk Denne model skulle næsten/nogenlunde svare til PN50C8000.
|
JVC X3 ? ? ? ?
|
 |