recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - årgang 96 bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

årgang 96 bio

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
yaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: årgang 96 bio
    Sendt: 29-Maj-2011 kl. 19:14
Hej derude
jeg har i et længere stykke tid overvejet at lægge billeder ud af min bio, og da jeg så lige har flyttet den, var det da en oplagt chance at tage billeder.
nogle af jer, undrer jer nok over navnet til min bio. Med årgang 96 menes det at jeg er fra årgang 96, dermed har jeg selvfølgelig heller ikke det vildeste udstyr. 
Min bio består således af: 
Skær: Sony kdl52z5500 
Receiver: Denon avr 3310
Front: Dali 505 
Center: Dali c1000
Bag: Dali 5005  
Subwoofer: Dali ikon Sub 
Dvd/Blu-ray: Playstation 3
Andet konsol: Xbox 360
Høretelefoner: Denon AH-D 1100
det er ikke det store, men jeg er tilfreds. 
Ris og ros modtages med glæde. 

Redigeret af yaller - 29-Maj-2011 kl. 19:50
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 19:23
Dine billeder kan ikke ses
Til top
yaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 19:50
så er det fikset :)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af yaller yaller skrev:

jeg er fra årgang 96, dermed har jeg selvfølgelig heller ikke det vildeste udstyr. 

Nåh, det ved jeg nu ikke rigtigt. Du har da vist ikke noget at skamme dig over.

Da jeg var på din alder havde jeg et 25" billedrørs tv, et billigt alt-i-et system købt i Metro og 2 stk. Jamo Compact..
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 20:57
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Da jeg var på din alder havde jeg et 25" billedrørs tv, et billigt alt-i-et system købt i Metro og 2 stk. Jamo Compact..

Mit var fra Brugsen ( og det det var før super/lokal/dagli osv... ), så way to go! Fed hobby, right?

Redigeret af detlef - 29-Maj-2011 kl. 20:57
Til top
yaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 21:25
jeg er rigtig glad for hobbyen, men det er sgu hårdt at starte ud siden 2009 er det her det 5 sæt højtalere jeg har haft, og den 3 forstærker
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 22:43
Clap Din alder i betragtning er det jo super udstyr du har.

Havde også bare et sammenbygget anlæg på din alder uden cdafspiller, men med to båndafspillere hvor den ene kunne optage og så pladespiller i toppen.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
yaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 00:10
jeg har ikke en cd afspiller af den grund at næsten al min musik er fra min HTC Desire HD og kører over aux og så har jeg noget lagret på min PS3
Til top
Despoint Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Februar-2009
Point: 281
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Despoint Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 01:03
Jeg ville nok gøre en indsats for at få betrukket sofaen med noget mindre "mormor-agtigt" ;)

Eller er det meget imponerende set i lyset af din alder! :)

Redigeret af Despoint - 30-Maj-2011 kl. 01:03
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 07:37
Hmmm, når man tænker på hvad jeg havde som 15 årig og hvad jeg har nu. Tør jeg ikke tænke på dit udstyr når du bliver 40
SVP03
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 08:20
Ja det er da et meget fint setup alderen taget i betragtning, især når man ser din reciever.

I den alder havde jeg vist kun et 28" widescreen billedrørs tv og et philips kombi-anlæg. Har dog taget revance efterhånden selvom jeg stort set altid har været på SU.

PS: peger dine fronter egentligt ikke lidt meget indad?
Til top
Darknezs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2006
Sted: Viborg, Denmark
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Darknezs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2011 kl. 10:20
Jeg havde en Grundig spole båndoptager, og Rank Arena pladespiller, men jeg er osse fra midt 50.erne Wink
Et rigtig fint anlæg du har fået banket sammenThumbs Up

Redigeret af Darknezs - 30-Maj-2011 kl. 10:21
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu