|
årgang 96 bio |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
yaller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Maj-2011 kl. 19:14 |
Hej derude
jeg har i et længere stykke tid overvejet at lægge billeder ud af min bio, og da jeg så lige har flyttet den, var det da en oplagt chance at tage billeder. nogle af jer, undrer jer nok over navnet til min bio. Med årgang 96 menes det at jeg er fra årgang 96, dermed har jeg selvfølgelig heller ikke det vildeste udstyr. Min bio består således af: Skær: Sony kdl52z5500 Receiver: Denon avr 3310 Front: Dali 505 Center: Dali c1000 Bag: Dali 5005 Subwoofer: Dali ikon Sub Dvd/Blu-ray: Playstation 3 Andet konsol: Xbox 360 Høretelefoner: Denon AH-D 1100 det er ikke det store, men jeg er tilfreds. Ris og ros modtages med glæde. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af yaller - 29-Maj-2011 kl. 19:50 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dine billeder kan ikke ses
|
|
![]() |
|
yaller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 227 |
så er det fikset :)
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Nåh, det ved jeg nu ikke rigtigt. Du har da vist ikke noget at skamme dig over.
Da jeg var på din alder havde jeg et 25" billedrørs tv, et billigt alt-i-et system købt i Metro og 2 stk. Jamo Compact..
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
Mit var fra Brugsen ( og det det var før super/lokal/dagli osv... ), så way to go! Fed hobby, right? Redigeret af detlef - 29-Maj-2011 kl. 20:57 |
|
![]() |
|
jeg er rigtig glad for hobbyen, men det er sgu hårdt at starte ud siden 2009 er det her det 5 sæt højtalere jeg har haft, og den 3 forstærker
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
![]() Havde også bare et sammenbygget anlæg på din alder uden cdafspiller, men med to båndafspillere hvor den ene kunne optage og så pladespiller i toppen. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
jeg har ikke en cd afspiller af den grund at næsten al min musik er fra min HTC Desire HD og kører over aux og så har jeg noget lagret på min PS3
|
|
![]() |
|
Despoint ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 281 |
Jeg ville nok gøre en indsats for at få betrukket sofaen med noget mindre "mormor-agtigt" ;)
Eller er det meget imponerende set i lyset af din alder! :) Redigeret af Despoint - 30-Maj-2011 kl. 01:03 |
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Hmmm, når man tænker på hvad jeg havde som 15 årig og hvad jeg har nu. Tør jeg ikke tænke på dit udstyr når du bliver 40
![]() |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Ja det er da et meget fint setup alderen taget i betragtning, især når man ser din reciever.
I den alder havde jeg vist kun et 28" widescreen billedrørs tv og et philips kombi-anlæg. Har dog taget revance efterhånden selvom jeg stort set altid har været på SU. PS: peger dine fronter egentligt ikke lidt meget indad? |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
Jeg havde en Grundig spole båndoptager, og Rank Arena pladespiller, men jeg er osse fra midt 50.erne
![]() Et rigtig fint anlæg du har fået banket sammen ![]() Redigeret af Darknezs - 30-Maj-2011 kl. 10:21 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |