|
årgang 96 bio |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
yaller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har mærket et utroligt løft i min receiver før kørte jeg med en yamaha rx-v465 så det har været længder af opgradering
mine højtalere er ikke helt tilpasset endnu da det blev sat op igår eftermiddags men arbejder på at få dem placeret helt perfekt
|
|
![]() |
|
yaller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 227 |
Nye billeder kommer snarest baghøjtalere er blevet et sæt dali 2002 og 5005 er blevet rykket i front og bi wiret
|
|
![]() |
|
Så er der sket lidt ændringer
Min bio består således af: Skær: Sony kdl55ex723 (med 3D briller Receiver: Denon avr 3310 Front: Dali 5005 Center: Dali c1000 Bag: Dali 2002 Subwoofer: Dali ikon Sub Dvd/Blu-ray: Playstation 3 Andet konsol: Xbox 360 Høretelefoner: Denon AH-D 1100 - beyerdynamic dt770(lyder fantastisk, værd at kigge på hvis man søger noget godt til prisen) det er ikke det store, men jeg er tilfreds. Ris og ros modtages med glæde. |
|
Dali Blue Surround - Denon 3310
Nyt Hi-fi Dali evidence 870 - Rotel RB 1080 - Rotel RC 995 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |