recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rhapsody i Danmark
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRhapsody i Danmark

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Jorgen_SA Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Maj-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 01:34
Jeg kan altså ikke oprette en konto hos Rhapsody :-(
Jeg har installeret Hotspot Shield men når jeg prøver at oprette kontoen hos Rhapsody, ser den at jeg er fra Danmark og nægter adgang. Min Hotspot Shield er selvfølgelig aktiveret (tændt).

Nogen gode ideer???

Jørgen
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Denmark
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 17:28
Virker fint her fortsat. Du husker at genstarte din browser når du har aktiveret Hotspot?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 20:38
Vil det sige at du stadig med Hotspot Shield aktiveret kan gå til www.rhapsody.com/sonos og trykke på "Try Rhapsody for 30 Days - FREE" uden at den efterfølgende brokker sig over at du er i Danmark?

Det mærkelige er nemlig at Hotspot Shield virker for mig for andre sites (som fx. www.pandora.com, som tror jeg er i USA), men Rhapsody kan på en eller anden måde stadig se, at jeg er i Danmark Angry 

Min eneste forklaring var ellers, at Rhapsody er blevet smartere og på en eller anden måde kan gennemskue Hotspot Shield-tricket, men den hypotese falder jo ligesom til jorden, hvis det stadig virker for dig!

Er der andre, der har de samme problemer som mig?

Jørgen

Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 21:06
Virker også stadig perfekt her (jeg er blevet afhængig) - når man først er inde i varmen, bliver man der åbenbart... (og skal ikke længere ha' Hotspot Shield slået til). Jørgen - du har ændret dit Sonos-registreringsland til USA? Og du har valgt en com-mailadresse? Jeg bruger min hotmail for at netop at undgå 'dk' tilsidst... måske det har betydning...? Pandora kan jeg til gengæld ikke få til at funke...

/Kos
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
hattinglarsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2008
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 21:32
Mit fungere også.. jeg her ikke hot spot shield mere.. Pandora var no go fra mig også.. men med Rhapsody er det heller ikke nødvendigt.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2010 kl. 22:20
Jeg tror ikke mit problem er Sonos-relateret. Jeg har ændret mit registreringsland hos Sonos til USA, hvilket fik Rhapsody (og alle de andre services) til at dukke op i Sonos. Og direkte fra Sonos-controlleren registrerede jeg mig til 30-dages "free trial" hos Rhapsody. Det virker også fint.  Har også fuld Last.FM oppe at køre i test via Sonos.

Problemet er, at jeg kun har et par uger tilbage af min Rhapsody trial, så jeg er så småt ved at prøve at finde ud af at registrere mig og betale via www.rhapsody.com.  Og det er altså her jeg løber panden mod en mur (selv med Hotspot Shield slået til).  Så problemet er altså ikke at streame fra Rhapsody (min trial virker fint!) men derimod at registrere mig (og betale) på www.rhapsody.com.  På en eller anden måde kan de se at jeg er i Danmark selv om min IP-adresse (via Hotspot Shield)  helt klart er registreret i USA.

Er der nogen, der stadig har Hotspot Shield installeret?  Hvis ja, kan jeg så ikke få jer til at aktivere den og browse til www.rhapsody.com/sonos og trykke på den store orange knap med de 30-dages free trial og fortælle mig om  I får følgende besked:

"
Sorry, we are not able to offer Rhapsody Unlimited at this time.
We are not able to offer Rhapsody Unlimited in Denmark at this time. For the latest music and entertainment offers in your country, click Current Offers. Click Cancel to end this session.
"
På forhånd tak Tongue

Jørgen

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 09:00
Jeg tror du skal prøve at oprette en ny konto. Jeg oprettede min fra min PC og indtastede derefter login og pass på sonos.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 13:34
enig - jeg oprettede mig også via pc. jeg ku' ikke gøre det fra controlleren...

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af kris kris skrev:

enig - jeg oprettede mig også via pc. jeg ku' ikke gøre det fra controlleren...

/kris

Hej Kris og Hattinglarsen,

Jeg tror ikke jeg har udtrykt mig helt klart. Mit problem er NETOP at registrere mig via PC'en!  Glem alt om Sonos. www.rhapsody.com vil simpelthen ikke lade mig registrere mig på deres hjemmeside når jeg med min Internet Explorer browser til www.rhapsody.com og klikker på de orange knapper ("Try it free" og "Start your free trial")!  Hjemmesiden identificerer at jeg er i Danmark og brokker sig - selv når jeg har Hotspot Shield aktiveret på PC'en. Det er derfor jeg gerne vil have nogen med Hotspot Shield installeret til at forsøge om de kan registrere sig på hjemmesiden.  

Har I stadig Hotspot Shield installeret på jeres PC'er? Kan I så ikke evt. prøve at aktivere den og se hvor langt I kan komme i registreringsprocessen på www.rhapsody.com?  Hos mig brokker den sig allerede når jeg klikker på "Start your free trial" Cry

På forhånd tak Big smile

Hilsen
Jørgen
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 14:27
Jeg har den stadig installeret, og det går helt fint med at blive registreret (igen). Hvad med at prøve tor? http://www.torproject.org/
Den er sværere at sætte op, men man kan så også selv bestemme hvilket land man ender med at se ud til at komme fra, hvis man f.eks. vil prøve Spotify.

Redigeret af turbonegro - 03-Maj-2010 kl. 14:28
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af turbonegro turbonegro skrev:

Jeg har den stadig installeret, og det går helt fint med at blive registreret (igen). Hvad med at prøve tor? http://www.torproject.org/
Den er sværere at sætte op, men man kan så også selv bestemme hvilket land man ender med at se ud til at komme fra, hvis man f.eks. vil prøve Spotify.

Det er da besynderligt at Hotspot Shield ikke virker for mig. Det kunne jo næsten lyde som om det er en fejl-40 Embarrassed   Men jeg hæfter mig dog ved at jeg kan få andre services (som Pandora) til at virke når jeg har HS slået til. Jeg vil prøve torproject i aften. Tak for det gode råd!

Jørgen 
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 15:06
Mit var med hot spot shield aktiveret. Jeg fløj lige igennem deres registreringsproces. Ingen problemer.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu