|
Rii Mini alternativ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
benzon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2012 kl. 12:01 |
Jeg syntes jeg fandt et sted med alternativ til Rii Mini, men det hade dansk tastatur, kan dog bare slet ikke huske hvad det heder lige nu :(
Nogen der kan hjælpe?, og nej kan ikke finde tåden på forum igen suk |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2 sec efter finder jeg det typisk :)
|
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Alternativt forslag: Jeg har for lidt tid siden erhvervet mig et Rapoo E2700 som jeg er meget tilfreds med!
Det er ikke helt så lille og har ingen lommelygte (...) men det fungerer godt og er faktisk til at skrive med udvidet to-finger system på.
Redigeret af t33j4y - 22-Maj-2012 kl. 13:56 |
|
![]() |
|
goofyguf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2011 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 12 |
Er nu godt tilfreds med mit Logitech DiNovo :) Kan også varmt anbefales...
|
|
![]() |
|
msl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Status: Offline Point: 70 |
diNovo Mini? Efter min mening, er den ikke pengene værd. RAPOO E2700 er et super fedt tastatur til HTPC. Det samme er Chill KB-1RF og så er det dansk og billigt :-)
|
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Jeg har selv Chilli kb-1bt, som er blutooth udgaven. Jeg bruger den sammen med en kat BT reciever. Da jeg generelt syntes, at rækkevidden er ringe på chill tastaturene. Jeg har også haft ef udgaven, men den røg retur pga dårlig rækkevidde. Jeg overvejer lidt en dinovo mini. Pga rækkevidde og knappelayoutet. Jeg ved dog ikke 100 % om den er bedre, men mine tidligere erfaringer logitech, siger mig at det er.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Kategori 1 reciever (:
|
|
|
![]() |
|
Jeg overvejede og tage den 2.4G RF udgave da den burde række 10 meter, vilket er mere end nok for mig der er hvad 3-4 meter mellem mig og hvor HTPCen skal stå
|
|
![]() |
|
Min kunne med god vilje række 3 meter.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |