|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() Sendt: 09-Oktober-2010 kl. 23:47 |
er der en venlig en der kan forklare mig hvordan jeg gør ?
på min gamle tlf var det bare et biblotek til de tone til hvad de skulle brruges til men det virker ikke på iphonen :( håber i kan hjælpe mig |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
![]() |
Det de desværre kunringtoner du selv kan lave. Resten kan kun gøres hvis du jailbreaker.
Her er en guide til at konvertere et musiknummer til ringetone : http://www.iphoneinstaller.net/2010/09/03/hvordan-du-opretter-ringetoner-til-iphone-med-itunes-10-guide/
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Sionic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juni-2009 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Hvis du har en Mac med GarageBand ka' du også lave ringetoner dér uden Jailbreak. Men prøv at søge på nettet. Der er flere måder at gøre det på.
![]() |
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() |
hvad er Jailbreak ? jeg er på pc
![]() |
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
Ja, jeg vil også gerne vide hvad jailbreak helt præcist er, da jeg ikke er helt sikker på det
![]() Ps. Jeg er ny i iPhone verdenen
![]() Og jb er helt lovligt ikke? Det mener jeg at have læst og hørt.. Evt. kan man bare gendanne iPhonen, hvis man vil lave den "normal" igen? Redigeret af Casper - 13-Oktober-2010 kl. 10:27 |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6673 |
![]() |
Velkommen i Apples univers ![]() ALT foregår gennem iTunes. Iphone synkroniserer med iTunes, så når du vil have noget på din iPhone, foregår det som hovedregel ALTID gennem iTunes. EDIT: Tænk på den på denne måde: Itunes er stedet hvor du har ALT til iPhone og iPod mm. inklusiv sikkerhedskopier (som bliver lavet automatisk). Du smider ting ind og ud af iTunes, og næste gang du synkroniserer er det på telefonen, eller bliver fjernet. Redigeret af Brixen - 13-Oktober-2010 kl. 11:06 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() |
SMS og mail toner skulle få flere muligheder med den næste iOS4.2 http://www.macrumors.com/2010/10/12/ios-4-2-beta-changes-new-sms-tones-ipad-changes-airplay-missing/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |