|
Ringenes Herre 4k fra Amazon.de |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | ||
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Find et cover på nettet og print det
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var faktisk en udemærket ide
|
||
Jesper2730
Bruger Oprettet: 25-April-2007 Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har lige modtaget mit eksemplar. Iflg. det der står på bagsiden er der IKKE alm. engelske undertekster på den, men "kun" engelske undertekster for hørehæmmede.
Teknisk set er beskrivelsen på Amazon DE korrekt for der er jo en eller andne form for engelske undertekster på. Er der en der kan be- eller afkræfte om det er korrekt? Det gør ikke den helt store forskel for mig, men foretrækker dog normalt at se film med alm. engelske undertekster afhængigt af hvor god eller dårlig den danske oversættelse er. Vil nemlig helst ikke åbne den før jeg ved det ;-) |
||
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ifølge blu-ray.com er de eneste engelske subs på dem SDH
|
||
Jesper2730
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super, tak
Jeg overlever nok enten uden eller med danske tekster. Gider ikke SDH tekster.
|
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I følge Blu-Ray.com, så skulle der være DK tekst på.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Jesper2730
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sorry, det var lidt uklart det sidste jeg skrev. Det jeg mente var, at jeg nok klarede mig med danske tekster når jeg nu ikke kan få engelske uden de er for hørehæmmede. |
||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24783 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Oh.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vel snart muligt at se filmene helt uden undertekster?
|
||
Jesper2730
Funktioner
Tak(1)
|
|
Ja, uden undertekster er selvfølgelig det optimale.
Men syntes bare ofte jeg oplever at tale ikke er specielt tydeligt og vil jo gerne have det hele med
Men håber da selvfølgelig at det ikke er tilfældet på Ringenes Herre filmene. |
||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg gik ud fra at du havde set filmene nogle gange allerede
Jeg har en kandidatgrad i engelsk, men ser altså også engelsksprogede film med engelske undertekster. Anden gang plejer jeg at droppe teksterne |
||
Jesper2730
Funktioner
Tak(1)
|
|
Har kun set dem dengang de var i biografen, så det er jo efterhånden næsten 10 år siden og dermed aldrig i de udvidede udgaver.
Glæder mig også til at få dem set igen, det er ved at være på tide
|
||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |