|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
||
Jo - New Line udgiver på begge formater. Men de er først lige begyndt at udgive på hd. Lidt mere info |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Jeg er næsten overbevidst om at hvis LOTR og Harry potter kommer begge formater, så er der næsten kun Star Wars Filmene der kan afgøre den endelige skæbne :P og så vidt jeg ved, så hælder George på at han ikke kan købes af HD-DVD Lejren. så mon ikke om der kommer en HD / BD udgave af dem.
|
|||
![]() |
|||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
||
Jo, men jeg mener dog at have læst et sted, at "Lord of the Rings" ganske vist udkommer på både blu-ray og HD-DVD - men at det kun er på blu-ray man får den udvidede version af filmene. Dérfor er HD-DVD i denne sammenhæng ikke nogen option for mig. Er der nogen, der ved om det stadig holder stik? Redigeret af musicus - 27-September-2007 kl. 15:23 |
|||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|||
![]() |
|||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
||
Er star wars ikke 20th century fox, som kun er til Blu Ray?
|
|||
![]() |
|||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
||
Jeg kan ikke finde kilden, men som jeg husker det, var der i første omgang kun tale om de almindelige udgaver i første hug på begge formater, men hvor nogle havde den spekulation, at det var for at få plads på HD-DVD. Men det kan jo også være et simpelt ønske om at sælge folk trilogien til folk endnu engang på et senere tidspunkt. Jeg ved godt det ikke er et populært synspunkt, men jeg synes perspnligt de forlængede udgaver er om muligt endnu kedeligere end de oprindelige. Ikke desto mindre er udgivelsen vigtig for udbredelsen af HD-formaterne, ingen tvivl om det. |
|||
![]() |
|||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
||
Ah... har de fleste efterhånden ikke indset, at især de nye SW film er virkelig elendige, så de ikke gider poste så mange penge i dem mere? Jeg tror George Lucas' indflydelse på de her markeder er stærkt overvurderet. Det er vist mest en (stadig ret stor) hardcore fanskare der bliver ved med at købe hans makværker. Jeg tror Matrix-trilogien og LOTR har langt større indflydelse - og desuden er de også visuelt langt mere interessante og flotte film. De nye SW film ligner jo bare halvdårlige computerspil ![]() |
|||
![]() |
|||
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
||
LOTR kommer på Blu Ray, men har desværre ikke fundet dem på HD DVD Håber meget de kommer på HD DVD, så skal SD helt sikkert skiftes ud. |
|||
![]() |
|||
michaelni ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
||
har stadig ikke set nogen officiel offentliggørelse af at LOTR kommer på blu-ray.. jeg ved godt der står på deres hjemmeside at det tidligst kommer i 2008, men andet har jeg ikke set.
|
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
Jeg har fundet denne tråd, der bekræfter Vanderlay i hans betragting ang. ext.version kun kommer til Blu-ray.
Endvidere står der at release d. er den 23 nov. 07 for den engelske version! http://nofi.wordpress.com/2007/03/27/lord-of-the-rings-trilo gy-goes-hd-dvd-and-blu-ray/ /Simon |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
||
Jeg har fået ufatteligt mange smæk på fora rundt omkring, for at hævde at kun Blu-ray får de forlængede udgaver. Jeg ved ikke hvad jeg skal tro længere...
|
|||
![]() |
|||
michaelni ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
||
det er skam ikke for at være sorte-per.. jeg håber skam at LOTR kommer på blu-ray og evt. kun ext. på blu-ray. Jeg finder det bare usandsynligt at den 23/11-2007 skulle være en release dag, da der ikke er kommet nogen pressemeddelse omkring dette, samt der står på deres hjemmeside, at det tidligst bliver i 2008.
Redigeret af michaelni - 28-September-2007 kl. 08:52 |
|||
![]() |
|||
Zola25 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
![]() |
||
Er det et teknisk "problem" (eller udfordring) at udsende på begge formater? Jeg betragter det blot som lagringsmedier i 2 forskellige størrelser og naturligvis to forskellige måder at afspille på (Men det er jo hardware). Materialet skal vel blot tilpasses den højere opløsning - eller tager jeg fejl? Resten er vel blot en politisk beslutning om hvorvidt man satser på de ene eller andet format. |
|||
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000 Denon AVR 1911 Oppo BDP-103 B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1) Playstation 4 Zaptor |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |