|
Rioning af Blu Ray |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Westergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juli-2012 kl. 22:33 |
Jeg har været smart at købe en pink floyd koncert hjem over nettet, som ikke er "vores" regionskode... det betyder så at jeg ikke kan få lov at se den, med mindre at jeg f.eks. ripper den på min bærbar.
Det virker bare ikke til at være lige til... Er der noget/nogle gratis programmer der kan bruges til det? Har søgt lidt rundt men uden held
![]() |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv evt at se på det her http://www.slysoft.com/da/anydvd.html/
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Eller prøv DVDFab.
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Med anydvd er han jo fri for at rippe, hvis der skulle komme udenlandske blu-rays på hylden. :)
|
|
![]() |
|
Westergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
OK fedt, og det kan jeg hente gratis uden at det er en prøve version der lavet logo midt i billedet osv? Havde egentlig tænkt mig at lægge det over på en HDD for at afspille det via tvets "medieplayer", så jeg slipper for compyteren...
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Ja. Det er gratis i prøve udgave i 21 dage. Du kan bruge hvilken som helst program bagefter til at rippe det med. http://www.makemkv.com/ kan rippe det hele og putte det uden tab ind i en mkv fil Der findes mange programmer der ude. Redigeret af Notfast - 26-Juli-2012 kl. 09:34 |
|
.....
|
|
![]() |
|
shit -kan se at jeg har haft installeret en prøveversion af anydvd tidligere, så den går ikke - er der andre, gerne noget der ikke er prøveversioner - der var dvd shrink jo et fantastisk program
![]() |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Dvdfab mener jeg også kører som trial inden man køber
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Nej, DVDFab HD Decrypter er ganske gratis til evig tid, hvis du kun vil rippe og fjerne landekoder. Softwaren kan en hel del mere, disse ting kan bruges et par gange, indtil nye opdateringer kommer. Så får man igen en ny prøveperiode af "tillægstingene". På samme site, kan der også downloades software, til fjernelse af landekoder på film.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |