|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
det kunne jeg nu også med anydvdhd.. min c-200 kunne så bare ikke afspille den.. er der mon en ændring med dvdfab???.. det må jeg lige prøve
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Så lav lige en aftale med dvdfab inden du fortæller der hvis det virker. :)
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
hmm filmen var udlånt... jeg skal vist lige have fat i lillebror
![]() hvad skal jeg aftale med dvdfab?.. den fangede jeg ikke lige
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Jo altså, de sælger jo nok et par licenser hvis den klarer Avatar. :)
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Jeg har brugt gratis versionen "DVDFab HD Decrypter" til at rippe DVD og Blu-ray til ISO, hvilke fordele er der ved versionen som man betaler for ?
|
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
så vidt jeg kan se ikke noget som BD Rebulider http://www.videohelp.com/tools/BD_Rebuilder ikke kan gøre gratis Redigeret af tobiasl - 18-August-2010 kl. 21:58 |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej
jeg synes også dvd fab er en super program , men man skal jo stadig huske, at filmen og lyd bliver jo pakket lidt, ellers kommer den ikke ned på de ca 22-24 giga. så ægte bluray er det ikke mere .
hilsen agger
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Redigeret af SVP03 - 18-August-2010 kl. 22:27 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
LeBlodia ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 341 |
![]() |
Hvis man under "Quality" vælger 100% så tror jeg ikke at der foregår nogen form for komprimering.
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
![]() |
På min Core i5 tager det omkring 30-40 minutter at omkode en 720p H.264 på ca. 4,5 GB til een på ca. 1 GB (og i lavere opløsning).
Taget i betragtning at 1080p er meget tungere at omkode vil det tage timevis hvis filmen skulle omkodes. DVD Fab ripper bare filerne og gør som sådan ikke mere ved dem - hvis man altså ikke beder om det ;) |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
enig et godt exsempel er jo af den gang jeg ikke have en c-200 og lage mine blu-ray ind til en ts fil så kunne jeg gøre det med en atom cpu uden den gik i load lige så snart den fjaner noget om omkoder blu-ray er der et lile kvalitet tab om du skal frem med luppen er en anden ting men med de HD priser vi har nu vil jeg hiller ofere de GB exstre er lidt dumt af have købt en super film og så sleke på kvaliteten Redigeret af tobiasl - 19-August-2010 kl. 11:49 |
|
![]() |
|
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() |
hej igen
ja måske har i ret i at den ikke pakker den ned i kvalitet , har måske nok kun lavet dem om så de kunne være på en 25 giga skive og det tager faktisk lang tid , skal prøve at bare vælge 100 % og se hvad der sker. så tak for oplysning vil seom i har ret ???????.
hilsen agger
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |