|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() Sendt: 03-Maj-2008 kl. 02:50 |
hey har lige et spørsmål er der nogen af jer der kender et godt program til at rippe cd'er til WAV så jeg kan ligge dem over på min DS207+ så de kan stremes til iTunes håber på lidt hjælp
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Prøv at kik på EAC - Exact audio Copy
|
|
![]() |
|
![]() |
|
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
eller http://www.dbpoweramp.com/ eller http://www.poikosoft.com/
|
|
mvh PSSO
|
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Hvis det kun skal bruges til iTunes, hvorfor bruger du så ikke bare iTunes til at rippe cd'erne til Apple Lossless?
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
andefeldt det er fordi når man ripper med iTunes så er der kun nummerets titel men ikke album og kunstner
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
MediaMonkey er også et godt forslag.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
har lige prøvet Exact audio Copy men der står også kun nummers titel og ikke andet
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det er et spørgsmål om config af hvordan den skal skrive titelen
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
krimmo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
I EAC Options dialogen kan du selv konfigurere dit fil-navn:
![]() ![]() Hilsen |
|
TH42PV60 (med slanger af og til) Samsung 3126 PS3 Yamaha RX-V1700 Squeezebox Duet(s) + Classic + Boom + Touch QNAP-109 SqueezeCenter 7.5.1 |
|
![]() |
|
![]() |
krimmo det har jeg prøvet men det er ikke det jeg søger den sætter jo bare albumtitel og kuntner efter numrets titel det jeg søger er at den skal kunne vise det ligesom en mp3 fil hvor numrets titel, kunstner og album titel står i deres egen kolone hvis det kan lade sig gøre tak for alt den hjælp i har givet
![]() |
|
![]() |
|
krimmo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Hmmmm??? Ikke forstået? Hvor ser du de "kolonner", hvor der står titel, kunstner, album osv...? Om det er en mp3-, wma-, flac- eller anden type fil er, efter min bedste overbevisning, ligegyldig. Den type information er "indlejret" i musik-filerne i form at de såkaldte "tags". (Nogle kalder dem også mp3-tags, selv om de findes i alle typer musik/medie-filer.) Er det i et bestemt program eller hur? ![]() Hilsen ~/k |
|
TH42PV60 (med slanger af og til) Samsung 3126 PS3 Yamaha RX-V1700 Squeezebox Duet(s) + Classic + Boom + Touch QNAP-109 SqueezeCenter 7.5.1 |
|
![]() |
|
![]() |
det er i windows
![]() ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |