|
Rip dvd til Ipad mini |
Besvar |
Forfatter | |
kloppern
Bruger Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Hinnerup Status: Offline Point: 133 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-December-2012 kl. 22:22 |
Hej med jer
Det er efterhånden en del år siden har jeg har brændt dvd'er, så har brug for lidt hjælp. Jeg har en stak af datterens dvd'er liggende, som jeg gerne skal have lagt ind på den Ipad mini konen og jeg giver hinanden i julegave. Hvordan søren gør jeg det? Jeg har en Macbook pro, så det skal selvfølgelig være noget software der kan køre på den. |
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg bruger selv www.dvdfab.com det er et købeprogram, man kan købe dele af pakken.. og for at kunne det som du ønsker skal du have den som hedder dvdripper, og den kører iøvrigt fint på mac, så på deres hjemmeside de har 25% i rabat hvis du inden 23 december bruger denne kode Save 25% now buying any DVDFab product. Coupon Code:FAB-CGH-OFF
skal lige indskyde jeg endte med at købe den fulde version med alle funktioner, så er man beredt glemte forresten der også findes en freeware der hedder handbrake http://handbrake.fr/ den er der også flere som bruger.. det er dog ved at være en del år siden jeg selv har brugt den.
Redigeret af rhsin - 18-December-2012 kl. 08:48 |
|
Mvh
René |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Handbrake kan ikke fjerne kopibeskyttelse.
|
|
|
|
kloppern
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv brugt Handbrake til at konvertere filer. Dejligt program! Men ja der er jo problemer med kopibeskyttelse.
Jeg synes DVDfab ser lidt pebret ud (ifohold til de 6 dvd jeg skal have lagt ind), men hvis jeg omvendt kan slippe for at bruge timer på at nørkle med div. indstillinger, er det okay. Jeg prøver at kigge lidt på det i aften -Jeg siger indtil videre tak for hjælpen. |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du ikke vil betale, så prøv MakeMKV til at lave en MKV fil, og brug så Handbrake til at konvertere denne MKV fil til iPad.
Så længe MakeMKV er i beta kan du også gratis rippe Blu-ray.
|
|
|
|
kloppern
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænkte at jeg liiige ville prøve en gang mere med Handbrake. Jeg smed en film med kopi beskyttelse i, og Handbrake popper op med en meddelse a la "Du har indsat en krypteret disk, for at Handbrake kan rippe den, skal du hente libdvdcss.pkg (med et link). Efter at have hentet den lille tilføjelse kører det bare, også med film der er kopibeskyttet. Jubii Handbrake er dælme et dejligt (og gratis) program.
Offtopic: Desværre har jeg så lige fået en mail fra Eplehuset, at de nu har ændret min bestilling fra "på lager, leveringstidspunkt følger", til "ukendt", så der går nok lidt tid inden jeg rent faktisk får brugt filmene. Endnu en gang tak for hjælpen, det er fedt at I gider!
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Krjstoff
Guld medlem Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Funktioner
Tak(0)
|
+1 ... works like a charm. |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |