recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rip Dvd til nas lossless, til Xbmc eller Wmc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rip Dvd til nas lossless, til Xbmc eller Wmc

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 10:08
Oplever heller ingen problemer med opstart af xbmc, kører win8 og den booter direkte ind i xbmc. Da jeg kun har alm harddiske og ikke ssd, fra kold start til xbmc er klar til brug med live tv går der 40-45 sek, ved sleep går der 5-10 sek.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
micstig Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-August-2010
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micstig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 10:50
grunden til at min XBMC til trods ssd hdd, tager sin tid er at jeg pvr modul på som scanner epg ved opstart og det tager en krig.. selvfølgelig intet problem når det køre, ang dvbviwer så startede jeg med den, men da jeg først prøvede wmc, så har den lagt ubrugt hen siden, så tror ikke at jeg går tilbage til den :)

så er der noget der sparke wmc ud så bliver det xbmc, men det skal dvblogic pvr plug in skal blive bedre først :)

men syntes ikke xbmc er 100% stabil bliver den presset så vælter den altså en gang i mellem, roder du med mange indstillinger/opsætning på en gang så vælter den altså når den har for mange bolde i luften :)
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2013 kl. 12:30
Har ingen anelse om hvad du mener med presset, vi kører xbmc på 4 klienter herhjemme med live tv også. Har ikke oplevet en eneste gang at Frodo er crashet for mig. Men bruger kun de plugins jeg har brug for og intet andet.

Det skal så siges, at i stue og soveværelset, bruger vi hovedsageligt bare tuner fra tv når vi ser tv, men på de to børneværelser, bliver alt tv set igennem xbmc.

Har sat det op sådan den først scanner epg når man går ind i den og ikke før.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
espersen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-November-2005
Sted: Denmark
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér espersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2013 kl. 21:17
jeg hænger stadg i WMC og har ikke set lyset i alternativene - WMC kører stabilt og dækker behovet for se TV, optage, afspille film fra NAS

DVD'ere rippes med DVDfab - væk med overflødige menuer, sprog osv. - gemt som ISO-filer eller AVI eller andet alt efter behov for kvalitet.

Præsenteres i MyMovies.dk i samme stil som resten af WMC og jeg har aktiveret undertekster på alle formater.
;o)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu