|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
zaboom ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() Sendt: 22-September-2011 kl. 08:38 |
|
Så skete det der bare ikke må ske.
Mit elskede Panasonic P46G15 er afgået ved døden, totalskadet efter et lynnedslag, 2 år og 2 uger gammelt. Afventer stadig et udspil fra forsikringsselskabet med størrelse på erstatningen. Men skal så have noget nyt igen ![]() Jeg har altid været plasma tilhænger, men synes efterhånden at LED modellerne er kommet godt med, især designmæssigt. Men jeg aner ikke hvad det skal være..? Kravene er ikke så mange men:
Har set lidt på Samsung's og LG's LED modeller - er helt lost.
|
||
...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|
![]() |
||
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
|
Det har jeg selv, stikkene vender bagud.
|
||
MVH Frank Pedersen
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
![]() Eller endnu bedre: M.v.h.
Redigeret af Henrik B. - 22-September-2011 kl. 12:14 |
||
![]() |
||
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |