|
Rippe Bluray 3d film dvd fab.. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Juli-2012 kl. 15:29 |
Har et par bluray film i 3D jeg gerne bil have rippet på en HD som iso..
Har været igang med dvdfab og ændret i undertekster lydsprog og valgt filmen... Når jeg så vil til at rippe den ned spørg den om det skal være Copy as Bluray 2d eller converter til Bluray SBS 3d Ville jo gerne bare have filmen rippet direkte ned så jeg altid bare kan brænde den og smide i afspilleren? Nogen der ved noget>? Quakermire / Peter
|
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal vælge at clone bluray'en. Det er efter hvad jeg har læst mig frem til den eneste måde det kan lade sig gørre. De skriver det et eller andet sted på deres hjemmeside.
Altså vælg BluRay coppy og så vælg Clone Redigeret af bomndk - 15-Juli-2012 kl. 23:19 |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ikke rippe en 3D Blu-ray, du kan kun lave copy eller clone
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |