recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rippe DVD/Bluray koncerter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rippe DVD/Bluray koncerter

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2015 kl. 17:16
Oprindeligt skrevet af Jesper Nielsen Jesper Nielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Jesper Nielsen:

Jeg forstår ikke hvad du skriver. det nemmeste vil da klart være at kunne bruge Apple tv, men har du så det hele liggende på en nas eller hvad.

Lige nu hælder jeg mest til en Mini mac 1 gb. med installation af XBMC eller Plex.

Det burde vel dække mine behov om end lidt dyrt, men det går nok.

mvh. Jesper

Ups sent svar.. :)

Det hele ligger i et iTunes bibliotek som ligger på en ekstern hdd.
Fungere super fedt.

Du skal bruge iTunes for at kunne streame til Apple TV. Jeg har en NAS men det fungere ikke denne vej. Og det er egentlig også lidt ligegyldigt om det er en NAS der er tændt eller iTunes via computer. 

Hvad er det du ikke helt forstår som jeg har beskrevet i mit tidligere indlæg? Det forarbejde der skal laves inden det kommer i iTunes?

Uanset hvad, så dur det ikke, når han ønsker at rippe sine film tabsfrit. Det kan ATV ikke afspille.

Redigeret af Nagash - 18-Januar-2015 kl. 20:08
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu