recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ripping af cd- forkerte tiltler.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRipping af cd- forkerte tiltler.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JPED Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Emne: Ripping af cd- forkerte tiltler.
    Sendt: 22-Juli-2008 kl. 17:40

Jeg er fuld gang med at rippe alle mine cd´er, men jeg er stødt på et problem med titlerne på de enkelte numre. Det er ikke altid at den titel som rent faktisk ligger på skiven stemmer overens med den titel som dukker op i programmet. Når jeg går ind og ser på den enkelte fil så har den fået et forkert navn. Jeg har så efterfølgende prøvet at ændre i filnavnet så det passer, men det er stadig den forkerte titel som dukker op.

Hvad kan jeg gøre så det passer sammen?

Jeg bruger Windows Mediaplayer 11 til at rippe med. Men jeg bruger Squeezecenter software til at afspille musikken gennem min Squeezebox Duet. Al musik bliver lagt på min Synology DS 107+

Man kan manuelt rette titlerne i WMP11, men det hjælper ikke. Squeezecenter viser stadig de forkerte titler.

Mvh

JPED

Problemet er der både via WMP11 og Squeezecenter.

Til top
fast2night Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2006
Point: 2268
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 17:51
Kender du CDex?

Mvh Hans
Til top
JPED Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-November-2005
Point: 67
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 18:12

Nej det gør jeg ikke. Jeg har kigget lidt på dit link, men kan ikke helt blive klog på programmets funktion. Kan du give en kort beskrivelse af hvad programmet gør?

Mvh

JPED

Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2005
Point: 1505
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2008 kl. 19:43
Den titel der bliver vist er ikke filnavnet. Det er den titel der står i id taggen i filen. Prøv at downloade mp3tag fra www.mp3tag.de og kig på filen vha den.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu