recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ripping problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRipping problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
samanda Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 283
Direkte link til dette indlæg Emne: Ripping problemer
    Sendt: 19-August-2011 kl. 09:24
Hej,
Jeg har netop købt DVD Converter pro via appstore. Herefter har jeg rippet børnenes Disney DVD'er i mpeg4-h.264 format og programmet har integreret dem i Itunes. Streaming via AppleTV2 fungere super fint.

Imidlertid har jeg så forsøgt, at foretage samme ripping af flere Bruce Springsteen koncert dvd'er. Her opstår der imidlertid problemer. Den foretager fint convertering/muxing og herefter kan jeg ikke gøre yderligere. DVD converter Pro afspiller den fint, men selve filen kan ikke afspilles udenfor programmet. Når jeg forsøger åbner den bare Iflicks og så kan jeg ikke komme videre? Iflicks kan ikke integrere filen.

Jeg har forsøgt at rippe i andre formater, herunder AVI, MOV, Appletv format mfl. uden held. Til orientering rippes i lydformat AAC.

Til orientering købte jeg første dvd Converter og fik efterfølgende pro delen, da denne giver mulighed for at rippe beskyttede dvd'er.

Nogen bud på hvad jeg kan gøre eller er det ikke muligt at rippe koncertdvd'er?

På forhånd tak :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu