recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rækkevidde trådløst hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRækkevidde trådløst hjælp

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 305
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2011 kl. 13:33
Den er dødfødt fra start. 

1: For det første er 250 meter rigtig rigtig langt. Og selvom du kun har nogle få træer imellem dig og dit arbejde, så er afstanden for lang

2: Det kan godt være dit firma har en høj hastighed, men ikke trådløst. Teoretisk kan du få 100mb trådløst, men det er ren teori, fordi alt efter hvad dit arbejdes router kan køre om det er B,G,N router, så har du alt imellem 11mb til maksimalt 50mb, og det er hvis du sidder tæt på routeren med fuldt signal.

3: Giver dit arbejde dig lov til at familien surfer privat på deres netværk?

Så din 5mb forbindelse med TDC er nok ganske ok, medmindre du kan få en kablet løsning fra anden udbyder, men vær varsom. TDC ejer kobberet, så de ved også hvad der er muligt at få ud til dig, via deres kobber.
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2011 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af SVP03 SVP03 skrev:

Nu har jeg undersøgt alt, TDC har endda købt Dongs tomrør i vejen de gravede ned da de fjernede vores luftledninger, meeeeennn de har de ikke tænkt sig at blæse fiber ind i dem i laaang tid. Kobberet har jo masser af muligheder endnu.

Lige indtil de ser at kobberet herude kun kan klare 5.

Så jeg er nok lidt træt af TDC kan i regne ud.

Skyline dækker også her i byen.
De har flere løsninger, kan det bruges ??

Du er da en af de heldige. Her hvor vi bor, kan vi få en garanteret linje af TDC på 2,5mbit ned. Dead

Vi har så netop Skyline med fastnet/ip telefoni. Kan kun sige positivt om dem gennem de halvanden år vi har haft det nu. Har oplevet et enkelt nedbrud i al tiden men der var hele Østjylland ramt, og fik det af vide med det samme via telefon stemme den var gal og hvad tid de regnede med det var udbedret. Har ingen problemer med den 10/5mbit vi har hos dem.

Deres support har åbent alle ugens 7 dage og mener faktisk det er til kl 22 (Eller var det kl 20?) i hverdagene. Meget kort ventetid når man skal bruge dem.

(Vores er dog ikke erhvervs abonnement).
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu